Nekad Noelbom | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noelbom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noelbom.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil andersson 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll snygg trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Noel en man som är 26 år gammal. Han flytta hit för ca 1-2 veckor sedan in i staden om hopp för en ny start. Noel tycker mycket om staden och han trivs mycket här. Han har ett lugnt men målmedvetet sätt och har tidigare jobbat som mekaniker i en mindre ort, vilket gör att han är händig och gillar att jobba med händerna. Noel skulle vilja jobba med Autoexperten eller taxi eftersom han kan mycket med bilar och är bra på att köra bil. Noel är lojal mot sina vänner, men har ett förflutet han inte gärna pratar om något som ibland kommer ikapp honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP. Jag försöker alltid utveckla min karaktärs historia och skapa scenarion som gör RP roligare för andra spelare också, inte bara för mig själv. Jag respekterar reglerna och försöker undvika onödigt fail RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid försöker vinna själv i ett RP scenario utan att man också spelar på ett sätt som gör att den andra parten kan vinna eller få ett bra RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm fail rp powergaming sunförnuft metagaming NLR copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka