Nekad noelblent06 | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noelblent06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123346993/

Ditt Hex-ID: 110000145533631

Vad är din discord tagg? noelss 6773

Vem var det som bannade dig? sEtH

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~sEtH. Återstår: 2 dagar 21 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var på vianor när det var polispådrag och skulle pimpa min bil, och sen blir allt genomskinligt så jag ser inget sen avvisar polisen mig och jag vet inte vart jag ska gå och sen råkade jag klättra upp på en stege och sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på vianor för att pimpa min bil och när jag kom dit så var det polis pådrag och jag hinner köra in rätt långt in vid vianor innan polisen kom för att snacka med mig och under tiden jag snackar med han blir allt genomskinlig och jag hittar inte min bil, jag lyckas komma ut ur vianor byggnaden och springer och sen märker jag att jag börjar klättra upp för en stege och polisen kommer och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker inte att det är en felaktig ban eftersom att polisen hade ju inte direkt ngn aning om att allt var genomskinligt för mig, tyckte att staff ändå gjorde ett snabbt och smidigt jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft. körde för fort i stan och sladdade så staff bannade mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att relogga och komma in igen och ta min bil och åka därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka lösa problemet innan man råkar göra det värre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka