Accepterad håkan hällström | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergamea :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett stort pådrag uppe i sandy, inprincip hela kvällen och flera skeva och skumma scenarion med poliserna. Det som hände här var att poliserna bara slumpmässigt valde ut bilar och påbörjade jakt även fast underbemannande. Har många klipps från kvällen som man kan ifrågasätta polisen agerande från igårkväll. Hur som helst så siktade dem in sig på mig enbart för att jag hade en "Whyos bil" och försökte göra ett stopp på mig mitt när folk hade skjutit och som man ser i klippet så är det flertal andra bilar runt, tycker egentligen inte polisen ska ingripa för det ser inte bra ut när en ensam polisbil bestämmer sig för att stoppa folk som haft en skottlossning och jagar en annan bil. Jag blir i alla fall påkörd av någon bakifrån som välter mig och en annan bil. Därefter kör jag vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst kunde jag stannat och rpat på skador en del men eftersom att det var just ett väldigt heated moment med flera skottlossningar runt och bilar som krockar samt polis upp i arslet så blev det rätt stressigt, och det gör att man agerar på självinsikt och bara vill ta sig därifrån. Adrenalin kan också spela roll in här, Jag voltar 2x gånger men håller en relativt låg hastighet i klippet. Går att argumentera för bägge saker och hur det kunde utspela sig men hade tröttnat rejält på polisen under kvällen för tidigare saker som hänt. Men håller med om att det ser dåligt ut och kan stå för det och ta till mig bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fått lite bans nu på senare tid inget jag lägger någon vikt i eftersom att jag vet vad jag gjort för fel och skärpt mig sen dess, finns nog i loggs och ban bevis men jag tar alltid åt mig mina bans och försöker förbättra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, stannat och rpat skadad efter att jag voltat med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att även fast det blir stressigt och mycket händer att ändå rpa fullt ut så gott det går.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka