Nekad Noel2006 | Medlem ansökning [Peter.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Noel2006

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198185247615/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Noel johansson#7764

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. han heter Gustav Karlsson är 22 år gammal som liten var han busig o ganska stökig. Som liten hade han inte så mycket vänner. Tiden den gick o han blev äldre o äldre tillslut så började han hänga me högt kriminella o han började ta starka droger. Tiden den gick och han fortsatte o hänga me dom. Men till slut så vad han nära på o dö när han va på väg hem en dag. Han gick själv hem på kvällen då han kände nåt vasst i ryggen han titta bak o såg en man springa därifrån me råna luva o kniv. Han titta på ryggen o såg ett stort knivhugg i ryggen han svimmade på platsen. Han vakna upp på sjukhuset o hade överlevt. Han valde efter o lämna allt. Han började jobba på en taxi firma åt hans morbror de gick bra till en början men sen så börjar han me allt skit igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag spelar med så hög rp nivå som möjligt gör massa roliga o bra scenarion är trevlig o snäll mot alla Staffs o medlemmar. jag rp bra. skrattar mycket är en allmänt skön person. är social av mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört att de ska vara den bästa servern. ska vara väldigt bra scripts. väldigt bra Staffs. trevliga folk. bra bilfirma. bra poliser allt är bra.

Hur hittade du Unive? för länge sen så spela på den o då hjälpte en vän mig men då lalla jag mer men nu har jag verkligen hittat rpn igen o gör så bra rp som möjligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra så hög rp som möjligt. så bra o roliga scenarion som möjligt. va snäll mot alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli krim tror jag för de skulle va skit kul. annars bara hitta vänner typ.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä inte just nu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar

Tillbaka