Nekad Gasjevlen | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gasjevlen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? gasjavlen

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Andersson 39 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig. Smart. Oförutsägbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Olle Andersson, han är 39 år. Som liten var en busig. Han hade inte så mycket vänner o va mest hemma. Tiden gick o han gick inte så mycket i skolan. Han var mycket hemma. när han började högstadiet så började han gå lite i skolan. Han hitta bra vänner dom var vänner i några år men sen så börja Olle bete sig konstigt som om han ville nåt som har nåt inom säg som han vill säga. Olle gick hem den kvällen o kom hem o bara stängde om sig. Hans vänner ringer han svarar o dom säger att dom inte kan va vänner me han längre. Han lägger på snabbt o får ett bryt. han slår sönder allt i rummet hans mamma kommer in o frågar hur det är men han ljuger o säger att de är bra. tiden går o går och olle börjar umgås med kriminella. han börjar röka o ta droger osv han börjar umgås mer o mer. med dom. han börjar gå med i deras gäng. han börjar jobba me droger osv. han får en kniv av gänget o börja mer. dom var ute hela gänget vid en park. då bossen säger att dom är i bråk med ett stort gäng o till slut så kommer gänget. olle får en ond magkänsla. dom pratar o pratar de blir högljutt o mer o mer. till slut så går dom. o Olle känner en lättnad. efter ett tag gå Olle hem. han säger hejdå och börjar gå hem. han går upp för en kulle o då känner han något vasst i ryggen han tittar bak o ser en man springa me mask därifrån. han känner att kroppen blir helt kall. o han tittar på ryggen o ser ett står knivhugg. han faller till marken o svimmar. han vaknar upp på sjukhuset han vet inte vart han är eller nåt. men de får han reda på och vad som har hänt. han bestämmer sig för o sluta me allt till en början gå de bra. men sen så ramlar han dit igen. o nu rör han sig runt på gatorna o lever i missbruk och kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och kreativt rollspel där jag alltid försöker anpassa mig till situationen och bygga vidare på andras RP. Jag tycker om att skapa intressanta karaktärer med både styrkor och svagheter, vilket gör spelet mer levande. Dessutom är jag bra på att samarbeta och respektera andras idéer, så att vi tillsammans kan bygga upp bra historier och roliga upplevelser på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker "vinna" själv i ett scenario, utan är villig att låta den andra parten få ut något av situationen – även om det innebär att ens egen karaktär hamnar i underläge, misslyckas eller förlorar något

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM (Random Deathmatch): Du får inte döda spelare utan en rimlig RP-orsak. Ingen VDM (Vehicle Deathmatch): Du får inte köra på folk med bil om det inte är logiskt inom RP. Ingen Powergaming: Du får inte utnyttja spelets mekanik på ett orealistiskt sätt (t.ex. bära mer än man borde, springa från allt, eller använda buggar). Ingen Metagaming: Du får inte använda information från t.ex. Discord, stream eller OOC (out of character) i ditt rollspel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope bara att jag ser fram emot att börja gibba

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka