Nekad lenny flagstång | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lenny flagstång

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? thexas

Vad är ditt discord namn? thexas0631_67947

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lenny Flagstång 2000-10-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig lung snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lenny föddes i en liten stad och hade det svårt när han var liten hans föräldrar va fattiga sen när han blev 13 så börja han jobba för o känna pengar o ta hand om hans familj sen när han blev 16 fick han en flickvän som han älska väldigt mycket och sen när han blev 18 gick han med i militären 3 år efter så skulle han komma o hälsa på sin flickvän men sen så fick han reda på att hon hade varit otrogen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra servern en roligare plats, det kommer finnas oddshots på mig överallt. Folk kommer skrattar åt mig och även med mig. Mitt syfte med denna karaktär är att få folk att skratta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag och polisen är i ett scenario så ska jag spela så att det ser bra ut inom rp:en och spelar ut scenariot så bra som möjligt. Att jag inte ska tänka att jag alltid ska vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, faktiskt inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = random death match (dödar någon utan anledning, Powergaming = spelar för makt och pengar (ex: inte rpa på skador)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har spelat den här server nu ett tag o jag gillar den verkligen

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Nekad intervju, anledningen har angivits till dig under intervjun.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka