Nekad NoCap | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Ditt discordnamn: NoCap#6476

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? De som får mig att vilja bli till staff är att jag känner att det finns en större andel som varken sköter sig eller vill försöka utan bara är här för att förstöra för andra som vill kunna skapa sina kreativa och sociala scenarion. Men sen befinner det sig oxå en del i server som inte når upp till en hyfsad rp nivå, tex att man använder /me och skriver ooc eller att man ta ooc saker ig överhuvud taget. Jag vill oxå bli staff då jag känner att visst folk kommer undan lite väll lätt som att man tex känner nån i staff eller liknande vilket jag tycker är helt fel då du som staff ska vara helt neutral vid alla supportärende, med detta menar jag att du ska inte unbanna en kille/tjej som gjort fel för att du känner hen irl eller att du är med i hens gäng ig. Jag ska bli staff för att jag vill hjälpa detta communtiy till att bli en bättre plats. Säger inte att det är dåligt. Men allt kan bli bättre. Jag har en stor erfarenhet som staff. Jag kan alla commands!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 15:00 - 22:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:00
Torsdag: 15:00 - 22:00
Fredag: 12:30 - 01:00
Lördag: 08:30 - 01:00
Söndag: 08:30 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? har varit med i forumet sen den 28 maj 2021. Satt det är väl 1.5 år ish.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit trainee förut. Kan de flesta eller alla commandsen.
/spec - du får en lista över spelarna som är online på unive
/spec - id du kollar på spelaren
/specoff - du slutar speca och du kommer på samma plats som när du skrev /spec (id) på nyss
/freeze - för att kunna frysa en person så den inte kan gör någon.
/unfreeze - du gör så att personen kan röra sig igen.
/skin - id du ger skin till perssonen så den kan bytta sin karaktärens utseände (detta är bara för admins) och högre
/goto - id du tpmar dig själv till spelaren
/who - id du ser roller typ who 5432 medlem+krimenell
/noclip - du kan flyga runt och noclip och checka lägget på servern!
/bring - id du tar perssonen till dig
/revive - id du återuplivar spelaren
/kick - id anledning du kickar spelaren från servern
/ooc - du skriver så alla spelare ser det extra mycket
/dv - du raderar fordon vill du radera massa på typ pirren skriver du /dv hur många du vill dva
/tpm - du telepoterar dig till den plats du har satt wach pointen på
/clearinventory - id för att kunna rensa någons inventory.
/giveweapon - du ger vapen till personen
/setjob - (id) (job) (rank) du sätter jobb till personen
/givemoney - (id) (summa) du ger pengar till personen
/givecash - (summan)
du kan också fixa att om inte en bil dvas så skriver dv 4 du raderas alla 4 fordon i närheten

SQL/BANS:
/sqlban - id dagar anledning
/sqlbanoffline - det är bra och ha en app du kan klippa i så du ser stem namnet så du kan banna stemnamnet!
/sqlbanhistory - stemnamnet du kollar på perssonens history om den e bannad´eller inte
/sqlunban - hex id/steam namnet du unbanar perssonen som du vill ska bli unbanad
/svban - id du bannar i 1 timma only

CHATTER/ANNAT
/clearchatforall - du clearar chatten för alla spelare på servern
/clearchat - du rensar chatten bara för dig!
/sc - du skriver i staff chatten tror jag
/sv - du skriver i servervakts chatten
/togglename - du ser steamnamnet på alla perssoner
/toggleid - du ser id på perssonen du specar eller annat så du lättare kan banna.
/addkey - du ger nyckel till perssonen som kanske har tappat den m.m
/giveitem - id name du ger saken du skriver att du ska ge
/setperms elevel - du sätter en persson på perms som den kan använda olicka komandot
/announce - du informerar alla på servern i ooc chatten då står det
/v - namnet på ett fordon m.m som du vill spawna fram.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej! Jag kan jobba på alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka