Accepterad Noah k | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah k

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889268481/

Ditt Hex-ID: 1100001375f7501

Vad är din discord tagg? Jonas hilding#0581

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-08 141555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde i en import i typ 400km/h förbi torget, kanske lite för fort men inget som man inte sätt innan. Efter det körde jag in i en stolpe och snurrade en del dessutom rpade jag inte på skador massivt vilket jag tror hade en stor del i anledningen till att banna mig vilket jag fullt ut förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min polare i min import. Vi hade väldigt brottom och därför körde jag ganska fort, kanske ganska dåligt att göra det förbi torget och kan därmed orsaka skador till andra i rpn och det är väldigt sunt förnuft. Efter jag passerat torget körde vi in i en lyckstolpe och snurrade typ ett varv, vi var nära på att krascha men vi gjorde det inte fullt ut, vi rpade inte på skador men jag har för mig att jag säger till min polare -Det var nära ögat. eftersom vi inte kraschade helt. Det var det jag kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt inte det var en felaktig ban, det var helt rätt ge oss en break för att lära oss men jag visste inte om det var nödvändigt att rpa på skador där dessutom hade vi brottom och skyndade oss och därför inte tänkte på rpa på skador rätt så mycket men jag förstår helt till bannen. Dock en 7 dagars ban för att man inte rpar på skador och de andra anledningarna tycker jag själv är ganska grovt och kanske borde sänkas till 3 dagar kanske. Dessutom glider i princip alla runt i en importerad bil som toppar 500 och bromsar på en sekund och kör in i en när man själv kör runt i en gammal toyota, och man själv rpar på skador men dem kör bara därifrån, en del högt uppsatta på unive faktiskt, jag tycker att dem borde visa gott exempel när de rpar och inte hålla på så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 gånger innan, den senaste bannen som är den ända jag kommer ihåg så skulle jag tjuvkoppla en bil på piren för att den stod i vägen för garaget och folk inte kunde ta ut bilar dessutom var det någon som sa att det var hans bil och han inte kunde hoppa in i den och därför hjälpte jag alla genom att flytta den men då åker man på ban. Jag skulle säga att jag inte har något att ta lärdom till och redan har en del kunskap i rpn på ungefär 1år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat köra mycket långsammare eftersom det är suntförnuft men vi hade en tid och passa. därför ökade jag farten. Och såklart kunde vi ju ha rpat på skadorna vilket var dumt av oss tycker jag och står för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka