Accepterad amoohhh | Ban Överklagan [zutkaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661335733/

Ditt Hex-ID: steam:1100001656444b5

Vad är din discord tagg? amoohh1

Vem var det som bannade dig? ZUTKAZ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-03 181905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag först och främst inte rpade på skador vilket var riktigt dumt, och jag förstår att de bannade mig för fear rp för från de klippet de fick in så ser det verkligen ut som fear rp men från mitt klipp ser det inte ut som de eller iallafall inte lika illa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev jagade utav flera bilar, vi körde ifrån några sen så var det en bil kvar och de höll på att stanna så då vänder jag för att köra där ifrån, men då kommer det en till bil från dem och kör rakt in fronten på oss så vi voltar och det är här jag gör misstaget att jag bara hoppar ut direkt och börjar skjuta istället för att rpa på mina skador, men från min vinkel när jag hoppade ut och sköt så siktade han inte på mig så då tänkte jag att det var okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, det beror på vilket håll man ser det ifrån men jag förstår till 100% att de banna mig ifrån deras perspektiv men från mitt så siktade han inte riktigt på mig utan min kompis som var på andra sidan av bilen. Och ja det var power gaming så det bannen är inte felaktig och jag kan mycket bättre än så, jag ber om ursäkt kommer självklart rpa på skador i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare. sist blev jag bannad för att jag körde in på sjukan med en mc och då lärde jag mig att man inte får köra något slags fordon inne på sjukan och en gång blev jag bannad för jag rånade en kille på 600 koks då var jag bannad i 8 dagar plus indragen krim. Den bannen var ganska oklar det kanske var lite osocialt men jag bara rånade honom och dessutom så var han med i ett gäng vi hade krig mot. en annan gång blev jag bannad för att jag ringde en kille när jag hade handbojor på mig och det var så klart inte okej men den bannan fick jag överklagad och de andra kommer jag inte ihåg. Sen så blev jag bannad för att jag körde över en hund som jag trodde var en npc men oavsett så är det fel och på den bannan lärde jag mig att man inte ska köra över någon varelse på servern oavsett om det är en hund, katt, människa eller alien.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ligga kvar i bilen och rpa på skador för att sedan hoppa ut och ta upp händerna istället för att skjuta dem. Det skulle blivit ett mycket roligare scenario för dem och jag förstår deras frustration för det kan inte ha sett alls bra ut från deras vinkel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, man ska alltid rpa på skador oavsett vad och vilken situation, och aldrig hoppa ut och skjuta när någon riktar mot dig. Jag vet igentligen allt detta kommer verkligen göra mitt bästa i framtiden så jag inte bryter någon regel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka