Nekad Konny K | Ban Överklagan [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trakke._

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088271494/

Ditt Hex-ID: 1100001433c0086

Vad är din discord tagg? Traxisss

Vem var det som bannade dig? Alle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-06 141045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle anta att Alle valde att banna mig då han ansåg att jag gjorde fel vilket jag gjorde till dels absolut då jag bröt regeln Fear rp genom att hoppa ut ur en bil och skjuta när jag redan hade vapen som riktade mot oss. Samt att jag inte rpade med /me i OOC chatten, utan istället så skrek ''aj'' jag när vi voltade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare kör 2 gängbilar med 2 pers per bil, min och min polares bil går sönder och vi springer över till våran kompisars bil och åker med dem. När vi kör iväg så blir vi beskjutna och ett av skotten träffar däcket vilket skickar oss upp o skogen och resulterar i att bilen voltar ett varv. När bilen har vänt upp sig rakt igen så märker vi hur motståndarna som sköt mot oss var precis utanför bilen, så eftersom att vi var 4 och motparten var 4 så tänkte vi att vi hade en chans så vi hoppade ut ur bilen och öppnade eld mot dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det ända som jag skulle kunna anse var fel av staffsen hade kunnat vara att jag inte rpar med /me vid skador, trotts att jag skrek för att visa smärtan hos karaktär istället. Sen lite kanske att vi var 4 pers mot 4 pers i scenariot så man tänker ju att man har en chans att ta sig ann motståndet trotts att dem fick första kortet med deras vapen. Men som sagt så är jag inte här för att säga emot din åsikt om scenariot, men jag vill bara bevisa att jag har lärt mig av händelsen och kommer ta det så mycket försiktigare i framtiden. Speciellt nu när jag har 2 krimvarningar❌

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 4 bans totalt varav 3 av dem är de senaste 3 månaderna då jag inte har spelat så länge på servern. Jag har lärt mig från dem mycket väl och om man kollar min bannhistorik så hittar man inte 2 av samma bans, det vill säga den har aldrig upprepats! Likväl som denna händelsen kommer inte ske igen, lovar och svär på det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på skador i OOC med /me Ont osv. Samt att jag hade kunnat sitta kvar i bilen och brösta att jag förlorade scenariot. Vill även bara påpeka att det var väldigt mycket som hände i scenariot (7-8 bilar) så man blev väldigt stressad i just detta scenariot men jag hade kunnat kontrollerat de annorlunda! Det är lätt att se sitt misstag och ändringarna man hade kunnat göra nu i efterhand. Så jag ber om ursäkt för det som sagt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, detta kommer ABSOLUT INTE upprepas igen. Samt att eftersom att detta var min första bann på andra regler så har jag tagit åt mig extra hårt då jag vet att det kan bli värre straff!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes absolut, ta er tid :D!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka