Accepterad nixton | Ansökan till Servervakt [maze4k]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 32901
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 32901

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? nixton.dev

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/id/nixtondev/

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-fre 06–19/21 / Fre-sön 09-19/22
Mellan åt tiden så vilar jag lite.
Tiderna varierar lite dag till dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Gick med unive discord 22 maj 2023 och vart helt medlem sedan 13 Januari 2024 på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 grr då var jag relativt ny på rp, men lärde mig mycket under tiden vad man fick göra och inte fick göra. har bild så kan skicka de om jag blir godkänd till den som förhör mig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter patrullerar som vanligt och utgör en extra uppsättning ögon och öron på servern som avlastar dom andra teamet. Deras roll är att stödja övrig personal och upprätthålla ordningen genom att hålla koll på vad som händer men servervakter rpar som vanligt men om de upptäcker någon som bryter mot reglerna, ingriper de genom att använda id nr för att identifiera personen eller aktivera toggleid för att avslöja deras identitet. Därefter kan åtgärder vidtas, såsom att tillfälligt kicka eller utesluta den som bryter mot reglerna från servern, och nödvändiga bevis skickas ut för att styrka beslutet såsom medal. Det är viktigt att poängtera att servervakter inte aktivt söker efter regelbrott, utan istället agerar när de observerar sådana handlingar under sin vanliga övervakning. Genom att agera på detta sätt upprätthålls en trygg och ordnad spel miljö för alla användare på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det är en uppmuntrande inställning att vilja bidra till serverns välbefinnande och säkerställa en positiv rp för alla. Att vara närvarande och observant kan verkligen vara till nytta för att hantera olika situationer där regler bryts och säkerheten hotas. Min vilja att hjälpa till andra och mitt engagemang för att upprätthålla ett gott uppförande på servern är mitt mål. Det är viktigt att ha personer som mig som strävar efter att göra skillnad och bidra till en trivsam gemenskap. Att vara både ansvarsfull och vänlig är en viktig kombination när det kommer till att skapa och upprätthålla en bra social rp server miljö för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Missbruk kan uppstå när en användare utnyttjar sina privilegier på ett felaktigt sätt till sina fördelar, vilket kan skada rättvisan och balansen på en server. Ett exempel på detta är när en person med sina befogenheter använder dem på ett olämpligt sätt. Till exempel, om denne använder revive/id och står vid ett område, tvätten och man dör sen revivar man sig själv sen kickar dom/den användare för att inte bli själv rånad under scenarier för att få ojusta fördelar och därigenom ökar sina chanser att vinna. Genom att göra detta missbrukar personen sina befogenheter för att få en otillbörlig fördel gentemot andra användare. Korruption är att man har sina privilegier och om man ser att nån gör fel eller bryter mot nån regel så blundar man och inte ingriper.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka