Ej Antagen vincent skoglund | Ansökan till Servervakt [520]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Kebabfucker1

Vad är ditt Hex:ID 76561199630060944

Ange ditt födelsedatum 20 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag tycket att jag e aktiv ungefär 3 timmar som minst ungefär varje dag beror på väder ute.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger har ingen bild förlåt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har jobbet att sparka alla som inte uppför/lallar i serven. De ska ha kolla på alla icke medlemmar samt medlemar. Så att de inte bryter mot Unives regler. En servervakt kan också kicka personer som springer ifrån ett sinario T.EX att de springer från en kryka samt annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att serven ska ha en bättre RP nivå. Jag har märkt hur många som inte beter sig i olika sinarion. Det är också för att jag ska bete mig bättre i unive. Jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag kan vad nästan alla regler är och vad de betyder. Serven har många lallar som jag har märkt som kör på personer och att de RDM och VDM är det väldigt mycket av i serven. Det behövs mycket servervakter för detta ska vara en bra RP nivå och att man ska ha kolla på alla medlemar samt icke medlemmar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption som en servervakt är inte ett etablerat eller vedertaget uttryck inom IT-säkerhet eller offentlig förvaltning. Det kan vara en metafor eller ett informellt sätt att beskriva situationer där individer i tekniska eller övervakande roller (som servervakter) utnyttjar sin position för otillbörlig vinning

olika saker som kan vara korruption
Stjäla eller sälja data.
Manipulera system för personlig vinning.
Lämna ut åtkomst till obehöriga.

Abuse refererar till när en serveradministratör eller någon med administratörsbehörighet missbrukar sina privilegier för att utföra otillbörliga eller skadliga handlingar på en server. Detta kan innefatta en rad aktiviteter som strider mot etiska riktlinjer och kan skada användare eller systemets integritet.

Din Servervakts Ansökan är under granskning av Servervakt ansvariga.

Ej antagen.

Varför blev jag ej antagen? Ansökan skriven med hjälp av AI eller misstankar, dina svar skiljer kraftigt språkligt vilket väcker misstankar.

När kan jag ansöka igen? Om 1 månad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka