Antagen Skiller | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad heter du på discord? sigge4933

Vad är ditt Hex:ID 11000013365ddc1

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv både på Discord och ingame. Under lovet spelar jag vanligtvis runt 3–5 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger. Kunde inte lägga in skärmbild men kan screen share.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att övervaka den rollspel (RP) som pågår i deras närhet och säkerställa att det sker i enlighet med serverns regler. Rollen innebär ett ansvar att upprätthålla ordningen på servern och inkluderar tillgång till olika verktyg, till exempel möjligheten att ta bort fordon dva, återuppliva spelare reviva, samt att vid behov kunna kicka eller banna användare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag bryr mig om spelupplevelsen och vill bidra till att skapa en trygg och rättvis miljö för alla spelare. Jag tycker om att följa regler och hjälpa andra, och jag tror att jag skulle kunna göra ett bra jobb med att se till att RP sker på ett ordnat och regelbundet sätt. Dessutom vill jag vara med och utveckla servern genom att hjälpa till där det behövs och ta ansvar när situationer uppstår.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan till exempel innebära att en servervakt återupplivar sig själv i ett scenario där man har dött, eller att man genomför ett rån, placerar vapnet i bilens handskfack och sedan dvar fordonet för att ta bort bevis. Jag ser mycket allvarligt på den typen av beteende och det är något jag aldrig skulle ägna mig åt. En servervakt ska enligt mig vara ett föredöme på servern och alltid följa både regler och riktlinjer till fullo.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka