Nekad NISSEDISSE | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Nils

Vad heter du på discord? ñ̸ͅì̶̝s̴̮̏s̴̯̿e̴͕͑#0431

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer visa hur man lagar och hur man använder /me och lagningens rp då den är sådär just nu. Samt när man uppgraderar bilar t.ex man ska ändra färg på en bil men då kan man ju typ rpa som att du lägger på folie(tror det heter så) Jag vill att mina arbetare ska dröja ut på scenariot typ när dem lagar och uppgraderar bilarna. . Jag ska även försöka visa folk hur man ska bete sig när en kund kommer in och vill göra om sin bil eller laga så att vi har den bästa socialaste rp så att kunder väljer att komma hit istället för mekonomen eller falck osv. Jag ska även anställa personer som vet vad dem gör och har drivet till att jobba annars blir dem sparkade. Jag ska även försöka ha uppe autoexperten så mycket som det går då den är stängd just nu hela dagarna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Egentligen har jag inga så där jättestora erfarenheter är rätt så ny men vill bara få upp auto igen

Hur ofta kommer du vara inne? 3-7 timmar beror vad det är för dagar och om jag har något planerat

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka