Ej Antagen FRÖSTYY | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRÖSTYY

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du i verkligheten? Ella

Vad heter du på discord? frostyy33

Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Hur länge har du spelat på Unive? runt 2 år med paus.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenhet eftersom jag var chef nyss. Blev nedsatt till biträdande på grund av dålig aktivitet från auto, detta tycker inte jag eftersom jag har flera anställda som jobbar över 40h/vecka, men därför vill jag ansöka som chef igen eftersom jag vet att jag är omtyckt som chef och kan jobbet bra som den rollen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få upp aktiviteten som jag tror de flesta vill, jag skulle vilja att det finns en variation av människor som kan jobba olika tid. Vad jag menar med detta är att person A kan jobba 15-16, sedan byter person B av som kan jobba 16-17, man har som ett rullande schema så att Auto har öppet när det är som mest personer inne på servern. Detta schemat kommer jag sitta med efter vi har stabila anställda och hög aktivitet. Men jag vill även göra tydliga instruktioner i dc för nya som blir anställda runt det nya systemet och vanliga frågor. Jag kan känna att man bara ska kunna komma in i dc och få svar på frågor istället för att skicka iväg ett PM som i sig kan vara läskigt för vissa och man kan få känslan att man är jobbig. Därför vill jag göra dc så lätt som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv mestadels på förmiddagar/mornar då jag har mycket utanför i mitt liv på kvällar. Jag kommer dock vara väldigt aktiv på dc fall det är så att mina anställda behöver hjälp!

Har du läst våra Regler? ja.

Nekad.

då du nyss chef och visade att du inte kunde uppehålla en bra och stabil aktivitet.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka