Ej Antagen simon44.. | Chef-jobb ansökan (Autoexperten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon44..

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Simon44

Ange ditt födelsedatum: 18 Februari 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021 december

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Har tidigare jobbat på många olika arbeten som kräver att man i kunnig speciellt när det gäller bilar eller andra fordon. Har även vart bitr chef på auto tidigare där jag arbetade ett ganska långt tag. Har även ägt många bilar och även många importer och på så sätt har jag utvecklat mig själv i att exempelvis jämföra bildelar vid byten. Har jobbat på gamla falck och meko så mina erfarenheter i att byta bildelar är stora. Kommer med hjälp av dessa erfarenheter inte ha några problem när det gäller att hjälpa en kund på ett bra och tryggt sätt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att expandera arbetet. För tillfället så är inte autoexperten jätte aktivt. Men det är där som jag lägger ner foten. Jag kommer anordna intervjuer med hjälp av andra anställda som exempelvis P/A och vi kommer att anställa dem bästa av dem bästa. Jag har även inga andra planer som gäller att lämna arbetet. Aktiviteten på Auto kommer öka enormt och skillnaden kommer man snabbt att se. Jag kommer även se till att dem jag anställer tar jobbet på fullt allvar. Andra planer som jag har är att alltid se till att vi har våra förutsättningar redo, alltså material kommer alltid att vara inköpta. Är trött på när jag exempelvis åker till auto för att göra ändringar med min bil och dem inte har material inne.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet är ganska stor. Jag må vara kriminell men det hindrar inte mig. Just nu så gör jag inte så mycket som har med att rpa kriminell så jag kan lägga ner all min tid som chef. Tiden som jag har är nog mer än någon annan.

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka