Nekad Ninzensiux | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninzensiux

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Ninzensiux#3866

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007

Berätta om din karaktär. Micke Persson är 31 år ung och utbildad Polis i en annan stad vilket Micke helst skulle villja fortsätta med. Micke är den mest lagliga perssonen som finns och är inte räddd att skvallra. Micke är uppvuxen på landet och har sedan ung ålder har han varit intressserad av att bli Polis pga sin pappa som var utbildad Polis.
Micke är en lugn och trevlig människa tack vara sin uppväxt då han hade två kärleksfulla föräldrar. Micke är adopterad dock vet han inte det förutom hans store bror som vet det, store bror Nicklas bor redan här i staden och Micke tänkte flytta in.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp eftersom jag är inte rädd för att förlora i ett scenario och är lugn. Kommer också biddra medd en rolig karaktär med bra personlighet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör något som gynnar någon annan typ och det jag sa förut att man ska våga förlora ett scenario eftersom det ska vara roligt för alla,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har rpat förut på flera servrar och kan i princip alla. Tex suntförnuft vilket är att man typ ska tänka efter om det här är realistiskt ellet om jag skulle göra det irl. Sen tycker jag alltid att det viktigaste är att använda våld sist och försöka prata ut sig först, våld ska vara sista utvägen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja flera servrar, sen har min storrebror sen några år tillbaka spelat på fbrp då jag har kollat på honom hur man kör och lärt mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt jag vet hur allt går till XD

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka