Accepterad Ninzensiux | Medlem ansökning {Elivic1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninzensiux

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Ninzensiux#3866

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007

Berätta om din karaktär. Micke Persson är en ambitiös och laglydig individ med en stark koppling till polisyrket, inspirerad av sin far som var polis. Han är inte rädd att följa lagen och är uppvuxen på landet med stödjande föräldrar. Dessutom planerar han att flytta till staden för att bo närmare sin storebror Nicklas.
Micke är 38 år UNG och vägrar erkänna att han börjar bli gammal. Micke är generellt en social och trevlig person och vill lära känna nya individer. Micke har ett par husdjur som han brukar bli mobbad förrr när han var liten, Micke älskar dagmaskar han tycker dem är så fascinerande eftersom dem har 8 liv och kan dela på sig utan att dö. Detta är inget han skryter om till främlingar eftersom han är van med konstiga kommentarer.
Micke skulle i framtiden villja jobba som någoting som kopplas med polisen tex kriminalvården eller jobba som en självaste polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp eftersom jag är inte rädd för att förlora i ett scenario och är lugn. Kommer också biddra medd en rolig karaktär med bra personlighet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör något som gynnar någon annan typ och det jag sa förut att man ska våga förlora ett scenario eftersom det ska vara roligt för alla,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har rpat förut på flera servrar och kan i princip alla. Tex suntförnuft vilket är att man typ ska tänka efter om det här är realistiskt ellet om jag skulle göra det irl. Sen tycker jag alltid att det viktigaste är att använda våld sist och försöka prata ut sig först, våld ska vara sista utvägen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja flera servrar tex Velo rp sen har min storrebror sen några år tillbaka spelat på fbrp då jag har kollat på honom hur man kör och lärt mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt jag vet hur allt går till XD

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka