Ninzensiux
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel
Vad är ditt discord namn? Ninzensiux#3866
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007
Berätta om din karaktär. Micke persson är 31 ÅR UNG! gillar dagmaskar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kriminalvård
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för alla våga förlora scenario
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA plus har kört i ett tag nu, har lärt mig lite av min store bror som kör på fbrp också
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja flera servrar
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt orkar inte skriva så mycket om min karaktär blir jag nekad blir jag nekad, karaktären finns redadn och kommer flytta till Unive om det accepteras
Vad är ditt discord namn? Ninzensiux#3866
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007
Berätta om din karaktär. Micke persson är 31 ÅR UNG! gillar dagmaskar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kriminalvård
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för alla våga förlora scenario
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA plus har kört i ett tag nu, har lärt mig lite av min store bror som kör på fbrp också
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja flera servrar
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt orkar inte skriva så mycket om min karaktär blir jag nekad blir jag nekad, karaktären finns redadn och kommer flytta till Unive om det accepteras