Accepterad Nilsson_ | Chef-jobb ansökan | [Advokatsbyrån] | [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Advokatbyrån

Vad heter du IRL? Arvid

Vad heter du på discord? nilsson23

Hur gammal är du? 16 fyller 17 (2007)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juni 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Först och främst så kommer högsta prioritet vara att få in mer folk så advokatbyrån kan gå runt. Alltså kommer ett stort fokus ligga på rekryteringen i nörjan. Jag kommer att utse en stabil biträdande chef som kan hjälpa till med arbetet samtidigtg som vi även är ute och jobbar. Jag kommer inte vara någon som inte gör något arbete själv utan jag kommer vara ute lika mycket som mina anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft lite alla möjliga uppgifter inom polisen. Allt ifrån ledning till befäl till vanlig polis så jag har lärt mig mycket och speciellt hur en advokat jobbar. Jag är rätt man när det kommer till att leda ett yrke framåt om jag fick säga det själv. Jag är en person som gillar ha lite extra ansvar. Jag har bra koll på F6 menyn, jobbpanelen och faktura systemet. Jag har bra koll på sveriges lagar som också kommer vara till nytta inom detta arbete.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag bara kan så varje dag skulle jag tro. Dvs om jag inte ska åka bort en helg eller så men då kommer jag fortfarande vara aktiv på discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntligt intervju, du har 48 timmar på dig lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka