Inaktuell nils1 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nils1

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Ditt discordnamn: nilsop

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är en grön spelare och är aktiv varje dag.

Samt gillar jag att göra staff arbete. Är alltid aktiv i reports och support. Och jag kan hantera stress och press spelar unive ungefär 6 timmar varje dag kollar discord hela tiden.

Är grön spelare och vet vad man får och ej får göra. Jag har aldrig blivit bannad. Jag kommer sitta mycket i support och i noclip o ta reports. Ser också att det är mycket inaktivt i support

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det sker mycket Fear Rp inom kriminella Aktiviteter, och jag vill förbättra det, samt vill jag vara aktiv i support och hjälpa till andra, för jag ser att många inte är i Support

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ska samarbete med övriga staffs att hitta fel och spelare som inte ska vara på servern. E också bra på alla regler

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man pratar tydligt och bra. Och jag är Lungt och trevlig i support skriker ej i support

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ibland kommer jag ta en kort paus från rpn för att fokusera på spectating och reports. Också kommer jag ta reports när jag rpar.
Slutar 12:00 varje dag så kommer vara aktiv från 12:00 till runt 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den 25 september 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag är SV just nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ne kan jobba med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka