S
samuel
Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? nils karlsson pyssling
Ange ditt födelsedatum tjufjärs oktober tvåtusentre
Vad heter du på discord? samuelxd#9717
Mellan vilka tider kan du oftast spela? kvälls tid
Hur länge har du spelat på Multistaden? spelat enda sen de va en minecraft server
Vad skulle du göra om du blir servervakter? vakta servern mannen
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? tänkte varför inte
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? pyssla med olagliga substanser medans philip kollar på
Varför ska just du bli servervakt? ni har väl sett min film va? den e dunder https://www.cmore.se/film/10023200-nils-karlsson-pyssling
Varför vill du bli servervakt? för att jag vill å kan
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja e nils karlsson pyssling
Är du whitelistad på serven? vet inte
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja de har ja, ja lirade med enzodiaz nån gång förra åre å blev bannad
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej
Ange ditt födelsedatum tjufjärs oktober tvåtusentre
Vad heter du på discord? samuelxd#9717
Mellan vilka tider kan du oftast spela? kvälls tid
Hur länge har du spelat på Multistaden? spelat enda sen de va en minecraft server
Vad skulle du göra om du blir servervakter? vakta servern mannen
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? tänkte varför inte
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? pyssla med olagliga substanser medans philip kollar på
Varför ska just du bli servervakt? ni har väl sett min film va? den e dunder https://www.cmore.se/film/10023200-nils-karlsson-pyssling
Varför vill du bli servervakt? för att jag vill å kan
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja e nils karlsson pyssling
Är du whitelistad på serven? vet inte
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja de har ja, ja lirade med enzodiaz nån gång förra åre å blev bannad
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej