Ej Antagen bugsbunny2 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

333

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad heter du på discord? 9238482342387

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b727c71

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. 3-5 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 veckor ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger blev felaktigt bannad de andra

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att alla följer reglerna och att det är lugnt på servern. Man håller koll så ingen förstör RP eller beter sig dåligt. Om någon behöver hjälp försöker man lösa det så gott man kan, och om det är något större så säger man till högre staff. Man hjälper nya spelare, svarar på frågor och gör så att alla får en bra upplevelse. Som servervakt ska man vara snäll, rättvis och se till att servern funkar bra och känns trygg.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att spela här och vill hjälpa till att göra den ännu bättre. Jag tycker om att hjälpa andra spelare och se till att allt går rätt till. Jag vill vara med och skapa en trygg och rolig miljö, stoppa bråk och regler som bryts, och hjälpa nya spelare att komma igång. Jag vill också ta mer ansvar och visa att jag kan vara lugn, rättvis och aktiv när jag är inne på servern. och att jag har varit det innan

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att du abusar dina perms exempel att ha toggle id eller dva bilar eller något likande

Nekad.

Anledning: Gul spelare, Invänta tills du får grön banlevel. Håll koll med /banlevel [ID]

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka