Ej Antagen Casyfi | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Casyfi

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Nicholas Rooth

Vad heter du på discord? Casyfi

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016e2888d9

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. På vanliga veckodagar vaknar jag runt 07:30 och äter frukost, borstar mina tänder och sedan går till skolan, när jag kommer hem vid runt 15:00 går jag in på datorn och tittar om nån i mitt gäng är online, om inte så spelar jag nåt annat eller tittar på YouTube. Om nån i gänget är hemma så går jag in i Unive och har lite roligt och spelar i några timmar tills middag. När jag äter middag sitter jag oftast nere i köket eller tittar på film, så då kanske jag är borta i nån timme, sedan när jag kommer tillbaka spelar jag antingen Unive eller Overwatch kanske båda. Efter det så går jag och lägger mig då jag oftast spelar ganska länge. På helger och lov vaknar jag vid runt 09:00 sedan somnar jag igen och vaknar vid kanske 10:00, sedan går jag in på datorn och tittar på film eller YouTube i nån timme, sedan spelar jag antigen Overwatch eller Unive beroende på om många är inne i Unive. Om jag spelar Overwatch spelar jag det tills någon i mitt gäng vaknar. Jag äter lunch vid runt 13:00 i nån timme eller så och sedan spelar jag mer. Fram till middagen spelar jag mest men när jag äter tittar jag som sagt på film.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nu har jag varit medlem i 4 månader men jag har också varit medlem några gånger innan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1136746559279734915/1476500892479000687/image.png?ex=69a15a1c&is=69a0089c&hm=c34a758ae859bde7e722d259a02f5fa0a7cff792e179e707ba60ebbef9c4896a&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förebild för de som rp:ar på servern. Alltså att man visar rätt väg att agera och säkerställer att rp-nivån är bra. En servervaktr säkerställer rp-nivån genom att kicka folk som inte kan bete sig, ge folk varningar ifall de gör någonting dumt och att inte göra någonting dumt själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara servervakt eftersom att jag har lagt märke till att vissa på servern inte har kunnat bete sig på sistone och därför vill jag vara någon som säkerställer ordningen på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när en staff använder sina krafter på ett sätt som gynnar några få spelare genom att till exempel kicka polisen i ett snutjag, kicka någon som har kidnappat en person eller göra någonting med sina krafter som gynnar en part i ett scenario eller generelt.

Utveckla samtliga frågor, du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas.
"Förklara vad för uppgift en servervakt har"
"Varför vill du bli servervakt på servern"
"Berätta sammanfattat vad korruptopn och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt"

Utveckla samtliga frågor, du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas.
"Förklara vad för uppgift en servervakt har"
"Varför vill du bli servervakt på servern"
"Berätta sammanfattat vad korruptopn och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt"
orkar fan inte

Tillbaka