Accepterad NilasOhio1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996566455/

Ditt Hex-ID: 11000010229e7b7

Vad är din discord tagg? kaninenwla

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: UNIVE BAN 26.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffsen banna mig. Jo för att jag var vid kokset och plocka blad sen så börja jag tröttna så jag tryckte x så det skulle gå snabbare men jag tänkte inte att man får ban av det och jag ångrar så mycket att jag tryckte x så det inte finns typ jag var dum men det e ingen ursäkt eftersom det e jag som har gjort fel utom det e inte Wux som har gjort fel det e jag som har det men det var helt rätt att wux banna mig förstår men vill så gärna in på servern och rpa normalt och inte göra mildsunförnuf och visa att jag kan rpa bra vet faktist inte vrf jag gjorde de men detta kommer inte hända igen jag lovar!! och denna banöverklagan jag skriver skriver jag seriös och inte massa trams jag försöker motivera så gott det går och jag får hoppas att detta räcker!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget sen så hyrde jag en cykel och cykla ditt sen så plockade jag typ i 30 minuter sen vart jag så trött så jag valde att trycka x men jag tänkte mig inteför jag är en sån person. som inte tänker innan utom tänkte efter när jag blev bannad kändes det som en chock men sen instädde ju jag vad jag gjorde för fel men hoppas Wux vill unbanna mig det e hans val! och jag kommer inte sluta spela på unive blir denna banöverklagan nekad så är det så. men det skulle uppskatas om han acceptera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde en slags abuse som gjorde så det gick snabbare men wux gjorde helt rätt att banna mig i 3 dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. röst efter vc mild lall Och demma banns har jag lärt mig av extremt mycket och har inte gjort ett samma reglerbrott sen jag blev bannad av det och hur jag kunna ta lärdom av mina tidagre bans är att jag är väldigt lärosam och lär mig snabbt efter jag gjort något och då tänker jag innerst inne att detta aldrig kommer hända igen och då händer det inte för jag tänkter mig för vad jag gör och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat plocka vanligt och inte abusa vid kokset och jag önskar att jag hade kunnat spola tillbaks i tiden men det går inte men jag får skylla mig själv att jag gjorde en abuse samt mildsunförnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut men det e ni staffs som bestämmer om ni vill unbanna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka