Nekad niklasson_12FN | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare J0NTE
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Länk till din steam profil: https://s.team/p/fttj-vjwm/KWHHNNGJ

Vad är din discord tagg? niklasson_12FN#7095

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? jag jobbade som ambulans och fick ett larm, så då körde jag ganska snabbt! och då är det en cicil polis, som kör rakt ut, och jag ser inte han, så jag råkade köra in i han! jag stannade för att kolla så allt var okej! då börjar han skuta på mig och skrika "vafan göru äru dum i huvve" jag sa jag har ett larma, det var inte meningen att köra in i dig! så körde han iväg 1 min efter bannade han mig! det låter ganska sjukt, att man blir bannad för man gör sitt jobb!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja! det var en felaktig ban! för jag skötte bara mitt jobb! och polisen bara körde rakt ut när jag kom! visst han kan säga till mig, och prata med mig! men varför banna? när jag sköter mitt jobb! han sköt mig med taster 3 gånger när jag var UTANFÖR bilen!jag ville bara prata ,kolla så allt var lugnt!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja, men det var för jag pratade ooc ingame, och för jag it satt i discord samtal, men då fick´, jag ansöka på nytt! och jag ville börja om och sköta mig på server! för jag tycker det är en rolig server! så jag tänkte att nu ska jag sköta mig! och det har gått bra! men detta var felaktig ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, kollat odentligt, och inte köra så snabbt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Det är tyvärr rätt att bana för det, då du kör in i polisen och säger att du måste köra vidare, det räknas tyvärr som powergaming då man inte ska kunna köra vidare efter att har krockat. Det spelar ingen roll om du har bråttom till ett larm då du själv blev "skadad" av krocken

MVH Pontus

men jag stannade ju och kollade hur det gick med honnom och han hadde ju chansen att prata med mig. men han började skuta på mig och, dom kallade mig idiot och körde iväg, DOM KÖRDE IVÄG, 1 min efter så blev jag bannad han ville it prata med mig, han sa idiot och sköt mig sen körde han iväg och bannade mig, så det var it jag som körde iväg @Pontus

Detta är inte ok, kör polisen iväg så gör dem också fel, jag har inte sett vad som har hänt, så jag överlåter detta till någon annan att godkänna eller neka din överklagan.

MVH Pontus

måste jag tagga någon eller så eller ska jag bara vänta?? @Pontus jag vet inte ens vilken polis eller staff det var, men han var väldigt ung lät det som 14 år typ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka