Accepterad sikecp | Ban Överklagan (mulgrah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_warja

Ditt Hex-ID: steam:1100001194e838f

Vad är din discord tagg? lejoin1

Vem var det som bannade dig? MULGRAH

Bild på banmeddelande: Skärmbild (84).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och körde på en kille vid torget och bröt mot regeln VDM, Därför valde staff att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde med min moped vid torget och en kille var mitt i vägen så körde jag på honom för jag inte tänkte mig för så mycket och sedan blev jag bannlyst. Det var dumt gjort av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen en rätt ban eftersom att jag gjorde fel och bröt mot serverregeln VDM. Så nej det är verkligen inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare på servern, för olika anledningar men alltid lärt mig efteråt av de misstag o regelbrotten jag begått. Så jag lär mig alltid efter och måste börja tänka lite noggrannare och smartare ibland. Har lärt mig av många bans eftersom att jag tar mycket hänsyn till dom efteråt jag blivit bannad så jag vet vad jag inte ska göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra över honom så som jag gjorde och varit smartare, samt hållit en bra RP nivå och inte hålla på lalla som jag gjorde i denna situation. Det var väldigt dumt och hade inte gjort det igen. Det jag hade kunnat göra att försöka akta mig från personen fastän han var mitt i vägen och ej köra över honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, alltså att jag måste ta hänsyn till vad jag håller på med ibland och inte göra om ett sådant misstag som jag gjort nu och tänka mig för hur jag gör vissa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka