Nekad ngduvet | Gäng ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LottTriz

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Santoni

Vad är ditt discord namn? SN_NG #3081

Vad heter du i verkligheten? nico eriksson

Ditt födelsedatum: 27 December 1996

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 41 men har spelat på ett annat konto innan där jag har runt 900 timmar som är min väns

Berätta om din karaktär: Han är uppfödd i Sverige med mycket svåra tider, då dem va nya intill Sverige och kunde inte språket, men det va inte det största problemet såklart, men i alla fall han är uppföd i Sverige, hela hans liv och valde därefter det grovt kriminella livet, som gangster, han blev smått mobbad när han va liten och valde att ta stopp på det direkt, så han gick ut gymnasiet och valde att hjälpa till dom kriminella i Sverige, som att sälja droger, ammunition, vapen, accessoarer, och attachments så som suppresor, sikten, mags, o en massa mer, bara för att starta sitt kriminella liv. han fick en del av pengarna och efter frågade ifall han fick gå med i deras mini gäng, då dem ägde vissa delar av Göteborg stockholm, då dem delade upp sig, han valde att stanna i stockholm, och började med sitt första uppdrag... det va att hämta upp ett stort lass från andra länder, då dem hade 20 minuter att plocka upp allt och lasta in det. dom visste att det kunde ske problem vid den tiden, men dom gjorde det endå, det blev till slut skottlossning och ngfizz klarade sig, och han att hjälpa sin polare innan han blödde ut... Så kortfattat om ngfizz, han är grovt kriminell och tänker hjälpa till alla grabbar med deras uppdrag. detta är bara lite info om ngfizz, mer får ni se

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker om att spela på eran server och att folk börjar veta vem jag är i spelet när jag är inne men jag kan inte göra så mycket då jag bara är medlem så skulle vilja starta ett gäng då man kan gå mer in i rollen som min karaktär.

Har du några med dig från start med gänget? jag har 1 grabb som är aktiv på serven som jag har tänkt att ha som vice boss sen försöka hitta sköna folk att få in i vårat gäng som kan servern och hur reglerna fungerar.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vårat gäng tänkte göra lite allt möjligt råna hus där man får råna råna banker och om ett annat gäng är kaxiga visa att vi är de nya i staden som man inte ska bråka med.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag vet att det finns massa regler på er server som kriminel som exempel om man ska råna någon så kan man hota honom sen kör han till ett ställe där det inte är öppet typ en gränd sen råna honom men inte döda han sen dra därifrån men det ska vara roll spel från bådas sidor liksom har varit med i gäng på andra server förut så har erfarenhet.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tänker att om jag blir Boss också kallat president kommer jag att bidra med socialt och bra rollspel som jag tycker saknas på denna server, jag hjälper mer än gärna till att förbättra detta. Jag som boss kommer att göra upp strikta regler inom gänget för att det ska bli så bra Rollspel som möjligt samt att undvika massor med missförstånd. Jag säger det igen som jag sagt några gånger nu. Jag vill som boss över Santoni vissa vart skåpet ska stå gällande gäng krigen rollspel, jag vill ha massor skjuta och krig i onödan...

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? jag tänker att rollen som boss innebär att jag kommer att bära allt ansvar över gänget, det är MITT ansvar om en medlem inte kan bete sig, det är MITT ansvar om någon i gänget gjort något otillåtet, det är jag som kommer att bära skulden om gänget gör sig skyldig till någonting. Etc

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Det är svårt när det kan se ut på flera olika sätt men om vi tar en förhandling mellan två gäng som exempel. Båda gängen ska lyssna på vad varandra har att säga, det bästa skulle vara att gänget gör upp vapenvila under mötet/förhandlingen om detta handlar om fred. Jag tycker ett bra kriminellt scenario är när det används så lite skjutvapen som möjligt. Jag tycker att många som är med i gäng på denna server har fel uppfattning, tbh rollspelar många spelare i gäng för makt & pengar, jag vill ändra på detta punkt slut.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer att göra en strikt lista med regler som MÅSTE följas, för att jag ska ha koll på detta när jag inte är inne så kommer jag för det första be medlemmarna hålla koll på varandra och sedan skaffa kontakter med andra gäng samt hjälpa de att hålla koll på deras medlemmar. Jag vill förmodar att det inte kommer bli några större problem eftersom att jag inte vill gå efter att gänget ska bli störst, bäst & rikast.

Hur hanterar du kritik? jag hanterar kritik på ett bra sätt skulle jag vilja säga, jag tänker igenom kritiken jag fick och sedan ändrar på det som jag eller gänget gjorde dåligt! :)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Jaa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope och kommer inte att göra

Har du läst våra Regler? Aa Ps. har redan några sköna kontakter i servern

Gäng ansökningar e stängda. Vi skriver ut när dom öppnar igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka