Inaktuell nexo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Noel.

Vad heter du på discord? nex#0004

Ange ditt födelsedatum 4 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag sökte efter nya utmaningar och beslöt mig för att ansöka om rollen som Medlemskap Ansvarig för att välkomna och vägleda nya spelare på servern. Efter att ha varit en aktiv rollspelare på Unive under en längre tid, ville jag prova på något annat än bara att RP:a och bidra mer till gemenskapens välmående.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en engagerad och aktiv medlem på servern, och jag bryr mig verkligen om att se servern blomstra. Genom att hantera medlemsansökningar noggrant och säkerställa att de är tydliga kommer jag att vara en tillförlitlig och pålitlig bedömare. Under intervjuer kommer jag att vara lugn, inte stressa personen jag intervjuar och ställa frågor på ett sätt som främjar en avslappnad dialog. Jag kommer också att förklara regler på ett tydligt sätt för att hjälpa nya medlemmar att lära sig och förstå dem, då det är av yttersta vikt att alla följer reglerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är viktigt att vara vänlig och inte visa ilska eller negativitet mot andra. Att vara lugn och respektfull är viktigt, och det är också viktigt att lyssna och hjälpa andra om de har problem eller behöver stöd.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem har man en betydande roll på Unive. Även om man kan tycka att rollen som medlem kanske inte är så viktig, är den faktiskt avgörande. Alla RP-aktiviteter påverkar serverns rykte, därför är det viktigt att alla serverns medlemmar förstår och följer reglerna och är duktiga på RP.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som ansvarig för medlemskapet är det viktigt att noggrant läsa igenom varje ansökan och bedöma den oberoende. Vid intervjun bör du vara både vänlig och seriös, samtidigt som du ser till att personen förstår reglerna och kan ge bra svar på alla frågor. Det är viktigt att undvika personer som ser Unive som något annat än en seriös rollspelsserver. Var medveten om att varje ny medlem påverkar servern och se till att endast kompetenta personer släpps in. Därför är det avgörande att du är medveten om att Unive är en seriös rollspelsserver och att medlemmarna tar rollspelandet på allvar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig skulle jag ha ansvaret att noggrant granska och bedöma medlemsansökningar, inte bara att snabbt gå igenom dem. Jag skulle kontrollera att ansökningar inte är kopierade från andra källor. Under intervjuer skulle jag vara trevlig, men samtidigt seriös, och se till att den intervjuade personen verkligen förstår reglerna och ger ärliga och genomtänkta svar. Varje ny medlem som släpps in på Unive påverkar servern, därför är det avgörande att bara släppa in kompetenta personer och inte personer som ser Unive som en slumpmässig server. Det är viktigt att vara medveten om att Unive är en seriös rollspelsserver och att kunna ta rollspel på allvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är ganska aktiv på servern och är vanligtvis tillgänglig på datorn. Ibland kan det hända att jag inte är online på grund av skolåtaganden, men jag försöker vara närvarande så mycket som möjligt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :))

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka