Ej Antagen EliasJ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,041
Reaction score
361
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? eliasnya

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill gärna bli Medlemskap sansvarig på Unive Roleplay eftersom jag är en driven och snabbtänkt individ med en passion för att hjälpa andra. Min erfarenhet som tidigare Medlemskaps ansvarig är ett bevis på min förmåga att hantera ansökningar effektivt och engagera mig i rekryteringsprocessen.

Under min tid som Medlemskapsansvarig tidigare lyckades jag effektivt hantera 430 ansökningar på endast fem dagar. Denna erfarenhet har inte bara utvecklat min förmåga att arbeta snabbt och effektivt, Jag tycker även det är väldigt viktigt att granska vilka spelare man släpper in på servern. Tar man inte in Problemspelare så finns det inga brukar jag tänka. Simpelt och enkelt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker verkligen ni ska välja mig för att jag tidigare visat att jag är kompetent för denna roll. Och för att jag är väldigt nogran med hela proccesen. Efter som jag tidigare vart Medlemskaps Ansvarig och Helper ett par gånger vet jag även hur allt går till och vill gärna dela denna kunskap med dem andra som är medlemskaps ansvariga på Unive.
Min erfarenhet som Medlemskapsansvarig och Helper har gett mig kunskap som jag är gärna delar vidare till andra som behöver hjälp. på Unive. Jag vill även se ett större ansvarig på Medlemskaps anvariga. Det är väldigt viktigt att vara Aktiv som jag kommer vara.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med RESPEKT. Även om man inte gillar en person eller inte känner personen ska man ALLTID föregå med gott exempel särskilt när man är MA och ska ta in Medlemar till Unive är det extra viktigt att man beter sig proffetionellt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilka påverka Betydelsen att vara medlem på Unive igenom att höja kraven lite för att bli Medlem i dagsläget så är det väldigt enkelt.
Jag skulle gärna se att man kollar upp spelarna innan man släpper in dem på Servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven som egentligen behövs skulle jag säga är att man kan alla Grund Regler på servern och har en viss mognad i sitt betende.
Men det är också bra om man har erfrarenheter om RP sedan tidigare.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att se till att alla känner sig välkommna och även bete sig proffetionellt då man resprenterar en stor del av Unive. Man måste alltid tänka att servern inte hade vart någoting utan våra fina Medlemar.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar - 08-22 Lediga dagar - 13-07

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Är staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka