Nekad Nerux | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nerux

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2006

Vad heter du på discord? Nerux#4810

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 16:00 - 03:00
Tisdag - 12:00 - 03:00
Onsdag - 19:00 - 02:00
Torsdag - 12:00 - 02:00
Fredag - 16:00 - 02:00
Lördag - 19:00 - 02:00
Söndag - 20:00 - 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag banna/kicka folk som inte kan bete sig och göra mitt bästa för att få servern och bli bättre och bättre, om jag ser en bil som står helt fel drar jag en /dv på den. Om jag ser någon som pratar OOC-ingame så bannar jag honom men eftersom min ban bara blir 60 minuter så kontaktar jag en support som kan hjälpa, om jag t.ex ser en kille med vanliga vanliga kläder så skriver jag till honom först och om han inte svara på mig så kickar jag honom och skriver att han ska Byta kläder. Jag ska bli polis nu så det skulle vara bra om jag hade sv då jag möter på många lallare osv. Ifall jag hör folk prata ooc kommer jag ge varning, samt ban ifall de ej lyssnar. De bilar som står afk som är trasiga eller som bara inte används kommer jag dva då det är onödigt att de bara står. även ifall någon bil buggar som inte längre att använda så kommer jag dva. Ifall någon skulle dö av bugg så skulle jag reviva dem. Dehär skulle underlätta för staffs då dem inte behöver göra dehär lilla små jobbet som handlar om mindre saker utan kan fokusera på viktigare saker. Det skulle även underlätta för mig som jobbar på sjukhus då jag dagligen träffar folk som inte rpar när man använder sig av /me... samt ibland så går det inte att använda hlr vilket är bugg, då kan jag gå in i animationer, och därifrån göra hlr samtidigt som jag revivar och så rpar man på att man gjorde hlr. Jag kommer vara noga med att klippa de personer som förtjänar ban längre än 1 timme. Är även noga med att jag inte kommer dra detta till min egen vinning genom att t.ex. reviva mig när jag dött av t.ex. en normal bilkrasch. Och att jag ska börja streama så kan va bra att va servervakt ifall nån stream snipar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt eftersom jag har assisterat servern med många olika metoder. Jag har varit medlemsansvariga och jag var det under en väldigt lång period. under min period som whitelist ansvarig så försökte jag assistera så många individer som möjligt. Jag svarade alltid i pm så snabbt som möjligt om dem hade några allmänna frågor eller om de vill ta en intervju. Jag assisterade också andra Medlemsansvariga så att dem kunde vara så effektiva som möjligt. Efter ett tag när jag hade blivit polis så avgick jag eftersom jag ville fokusera på polisyrket. Anledningen för det är att jag ville höja min egen rp som tjänsteman och kårens rp eftersom den var ganska låg under den tiden. Efter ett jag hade jag mer kontroll på kåren och kunde påverkade den mer och mer´. tillslut blev jag rikspolischef och då påverkade jag serverns rp enormt. hur jag gjorde det var att jag utvecklade polisens rp och eftersom polismyndigheten är det viktigaste jobbet på servern så utvecklades andras rp allmänt efter vi poliser utvecklades. Tyvärr så förlorade jag den rollen och då valde jag att bli krim för att förbättra den sidan av rpn så mycket som jag kan. Nu vill jag göra något större och jag tycker support är ett väldigt bra steg framåt för mig som vill hjälpa server på alla möjliga sätt jag kan. Sedan så jag möjligheten när Philip skrev ut att nyas supports söks och jag tyckte att det var dags att försöka bli support så att jag kan hjälpa andra på servern. Sedan känner jag ganska många i staff teamet och jag tycker det är en väldigt bra stämning i staff teamet. Jag tycker också att alla individer i staff temet är underbara och jag skulle gärna vilja samarbeta och arbeta med dem. Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper inom kommandos. Jag är erfaren sedan tidigare eftersom jag har använt permisen vid ett annat tillfälle /svban [ID] [Anledning] - Det är ett kommando som serverakter / staffs kan använda för att banna en spelare under en kortare period [30 Min] Kick [ID] [Anledning] - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. [ Kan användas utav server vakter / supports] Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa [ Kan användas utav server vakter / supports]

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Under min tid jag kört på Unive så känner jag till reglerna så jag vet vad som får göras och ej. Alltså vet jag när folk gör fel och jag märker dagligen att många nya bryter mot regler ständigt. Detta kan vara genom att prata ooc eller att de har på sig start kläderna (inget skin). Jag skulle även underlätta för alla staffs genom att de slipper göra dedär lilla små jobbet som de förhoppningsvis uppskattar. Det skulle även underlätta för mig eftersom att jag kan lösa dessa problem snabbt för mig själv vilket bidrar till en bättre upplevelse på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag tror jag kommer kunna bidra till att Unive blir ett bättre ställe och så att alla kommer trivas, jag har också varit support och jag tror verkligen att jag kommer kunna göra det lättare för supportsen som gör ett fantastiskt jobb men ibland så behöver de oss. Jag vet reglerna in och ut så jag tror jag kommer göra ett bra jobb som en sv, jag har varit en sv tidigare också och jag trycker att jag gjorde ett bra jobb som en sv. Om jag ser en person som inte kan bete sig så bannar jag dom och kontaktar en support som tar honom vidare.

Varför vill du bli servervakt? Enligt mig ska jag bli server vakt för att jag har visat väldigt mycket engagemang. Jag har väldigt många timmar 2000+ på fivem och alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag aldrig har varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tro på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i sverige. Det gör mig inspirerad och gör så att jag vill hjälpa på det sättet jag kan. Som exempel har jag varit medlem ansvarig för ett tag sedan. När jag var medlem ansvarig försökte jag alltid att hjälpa folk. Jag svarade alltid i pm snabbt och tog alla intervjuer jag kunde. Jag hjälpte också alla andra medlem ansvariga som var nya och dem som var erfarna så att servern kunde vara effektiv och så att dem kunde få in folk till servern med en hög rp nivå. Det påverkade min kunskap inom reglerna enormt så nu kan jag alla regler utan till.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [Anledning] - Det är ett kommando som serverakter / staffs kan använda för att banna en spelare under en kortare period [30 Min] Kick [ID] [Anledning] - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. [ Kan användas utav server vakter / supports] Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa [ Kan användas utav server vakter / supports] sv - Används för att kontakta andra servervakter Tpm - Används efter du har lagt en checkpoint så kan du skriva [TPM] så teleporteras du till platsen Goto [ID] - Används så att du kan teleporteras till en annan spelare sqlban [ID] [Anledning] - Används för att banna folk under en längre period sqlbanoffline [ID] [Anledning] - Används för att banna folk under en längre period När dem inte är online Bring [ID] - teleporterar individer till dig Freeze [ID] - Gör så att individen inte har kontroll över sin karaktär. Giveitem [ID] [Vapennamn] [Antal] - Används för att spawna in olika föremål Setjob [ID] [jobb] [Grad] - Gör så att du blir anställd på ett yrke Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ Togglename - Gör så att du ser steam namn och ID på andra spelare Toggleid - Gör så att du ser andra spelares ID Sc [Vad du vill skriva] - Skriver i en privat chatt som bara staffs kan se

Är du whitelistad på serven? aa

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har aldrig varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka