Nekad realnoah | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? reald1zzyy

Vad är ditt Hex:ID 1100001583dea63

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på Vardagar: 15:00 till 23:00 eller mer, men på Helgar: 12:00 - 04:00. Jag kommer att vara aktiv dagligen och jag kommer att göra mitt jobb korrekt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit Medlem på Unive Roleplay ett ganska bra tag. Men jag har nytt Discord konto och sånt, men jag har spelat Unive i stabila 2 år, och jag kan alla grundregler på Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inge anning hur många bans jag har, om ni kan kolla på det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag hade inte aktivt försökt leta efter problem utan att jag rollspelar som vanligt och om jag stöter på problem då tar jag hand om det i stunden eller efter scenariot är klart, genom att antingen kicka dem först och sedan bannar om dem inte lyssnar då får jag svbanna dem. Jag som Servervakt kommer att hålla koll på alla Medborgare på unive sköter sig och att alla ska kuna Grundreglerna. Jag kommer såklart också hjälpa till att Dv:a bilar som ej används osv....

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på för att jag är aktiv dagligen, är seriös inom mitt Arbete kommer att vara sträng, kommer att vara pettig hur folk Rollspelar på Unive, kommer att vara Rättvis mot alla Medborgare på Unive. Jag ser också att många gör Regelbrott på servern utan att Staffs ser det, det är därför jag vill bli en del av Unive och försöka få Unive till en Hög Rollspels Nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att du utför ditt jobb på fel sätt för dina eller andras fördelar som till exempel om jag blir jagad av någon och så kickar jag dem för att sluta bli jagad så är det korruption och jag abusear min förmåga att kicka / SVbanna folk.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna samt gul spelare. (2024-12-02)

Du får ansöka igen när du är grön spelare.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka