Accepterad Nerman | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nerman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasse rassel#3660

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gustaf adolfsson och är född 2000 den andra maj i en by som heter mönsterås han hade också en lillebror som hette Rasmus och var född 2005 den 19 maj dem hade olika mammor men samma pappa. när gustaf började 7an så började han skolka vilket som gjorde att han fick väldigt många F i skolan. Han fick ofta skäll utav sin pappa och hans mamma var överbeskydande. men när han började i gymnasiet så började det gå bättre för honom. Han börjad övningsköra för sitt B körkort och när han var 18 så fick han sitt körkort men han hade fortfarande ett år i skolan kvar. Efter han gick studenten så flyttade han till unive staden och började sitt liv där. Han var väldigt intresserad av att bli polis. och han pratade alltid om det. hna hade en kompis som hette Kareem Dawood som var lite kriminell men Gustaf försökte hålla sig ur det eftersom han fortfarande ville bli polis. Han hade även en annan kompis som hette Max som också ville bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp. samt en mycket rolig miljö för andra rpare. Jag kommer också att bidra som en bra polis för att om jag blir godkänd så kommer jag att försöka bli en polis för att hjälpa folk och utveckla min egna rp. Jag har också mycket erfarenhet av gta rp samt RP på fler spel som roblox (om det gör någon skillnad)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sig själv vilket innebär att man ska låta den andra motpartnern vinna med mening ibland för att det ska bli roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade det för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den, Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka