Accepterad 01Benji | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? realbenjii

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Svensson 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Snäll och postiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias hade en tuff och svår uppväxt, aldrig tillräckligt med trygghet. Som ung pojke försvann hans mamma, och pappan slutade vara inblandad, bokstavligen i ögonen. Men det var inte det värsta som hände cosmos i unga år. Det som faktiskt förändrade allt för honom. Pappan var ingen barnängel och hade många fiender. En gång hände det som Elias ville glömma. Han såg sin pappa dö framför ögonen som fick ett sår i hjärtat att aldrig läka. Men Elias drömmer om att bygga ett bättre liv för att hedra sin pappas minne och anmäla De var också alltid de sista orden hans far sa till honom, “Min son, ge aldrig upp på dina drömmar, du är starkare än du tror.” Med de orden i minnet kämpade Elias för en framtid. Han försökte alla tänkbara vägar i livet, jobb, utbildning och intressen, men han kände att det alltid var något som han inte gillade. När han blev äldre drömde Elias om att bli en polis inte bara för att ha ett bättre liv utan att skydda andra från. Med dessa ord i tankarna började Elias kämpa för sin framtid. Han utforskade flera vägar i livet jobb, karrilärer och hobbyer men ha alltid känt att det fattades något. Under tiden han blev äldre började han drömma om att bli polis, igen, men inte enbart för att kunna skapa sig en bättre framtid utan också för att kunna skydda andra från att genomlida samma smärta som han hade. Vägen dit var också långt ifrån enkel. Elias kämpade i flera år för att förstå hur kan det vara möjligt att åka in på rätt utbildning och flera gånger ville ge upp. Men varje gång kommer han ihåg vad pappan sa. Och efter mycket försök hittade han rätt och började träna hårt, så fysiskt som psykiskt att klara av alla tester. En dag ringde telefonen och allting förändrades för Elias igen: ”Hej Elias, jag vill meddela att du har blivit antagen till prövningarna för polisyrket.” För första gången på länge kände Elias lite hopp. Han visste att detta var hans chans till en framtid som han kunde sin dröm till sitt pappas minne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kanske arbeta som en polis och hjälpa personer som har det svårt i staden och de som kanske behöver hjälp med att jobba som
massa andra arbeten. kan även skyssa de till platsen de vill för jag vet att det är folk som behöver hjälp kommer även ge lite pengar till folk som behöver pengar. och säga till att alla har de dom har drömt om för jag vet kännslan när man inte har grejer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tänka på att inte bara vinna t.ex jag är i ett scenario jag kör inte för vinna pengarna sen dra utan man ska ha roligt båda sidorna. som man ska tänka på powergaming 2

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag kommer ihåg ska va helt ärligt tror det vara en halv ooc De att jag var AFK utan typ skriva dagdrömmer eller nåt om jag minns rätt nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när man kollar på andras stream tar info där eller man dör sen sitter man dc call med sin kompis säga att jag är där där VDM: Är typ som Rdm det är att man köra på någon utan anledning RDM: Rdm är att man dödar någon med vapen utan anldening Copbait: Försöak få polisen uppmärksamhet det vet jag att det är mycket som hände unive asså spelarena Unive gillar gö Copbait då de kriminlla Kan mer men tror dettaa räcker

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra tack

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Löst

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka