Accepterad neogust88 | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hjk6sdjr647833ekfgo4eo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Danne Karlsson

Vad är din discord tagg? Danne Karlsson#9426

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm, lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag tror att jag blev bannad för att jag slog en kille som hoppade på mig så jag gjorde mitt självförsvar men blev tydligen bannad då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt det va en kille som åkte upp mot mig med en stulen motorcykel och sedan började slå mig från ingen stans och då så blev jag frustrerad och slog tillbaka och så fick jag han att bli medvetslös. efter det så stacka jag och efter det s¨kommer det upp en kille till mig och en kompis och snor en tuktuk och åker iväg med mig i baksätet. jag säger då att jag ringer polisen och direkt så stanna han och kliver ut och börja lassa slag på min kompis. jag blev ju såklart arg och skulle hjälpa till så jag börja slå ner killen som slår min kompis sen när han va nere så va jag bannad. trodde att jag fick göra självförsvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker väll både och. jag kunde ju ha skitigt i att slå han och ringa polisen men jag tänkte inte på det för att jag inte ville att min kompis skulle dö så jag släpper mobilen och börja slå men jag tycker ändå att man får göra självförsvar men jag kan ha fel. ska inte hända igen kan jag lova på

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Powergaming, gått in i sjukvårda salen för att kolla att min kompis mådde bra efter ett skott i bröstet och att en började slå mig och mina kompisar så jag gjorde självförsvar men alla gångerna så va det inte så mycket problem att bli unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skitit i att slå han och ringa polisen eller ta report men som sagt jag ber om ursäkt om jag gjorde fel ville inte att han skulle dö men det ska inte hända igen. om det nu skulle bli en gång till blir det report eller polisen lovar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska slåss och bara skicka report eller polis så dom får flygbiljett. ska inte hända igen förlårt hoppas ni godtar det

Har du läst våra regler? Ja

+rep det här är sjuk rp spelare sen dag ett han vart barn ped sa jag till han på dc att han är en av dem bästa rp spelare tycker han gör jätte mycket positivt på servern alla gillar han alla snackar om han att han är snäll.

tack kungen uppskattas till 110% gör mitt bästa! hoppas bara att den blir godkänd så man kan börja lira igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka