Accepterad rizky51 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rizky51

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486270264/

Ditt Hex-ID: steam:11000015af4fb38

Vad är din discord tagg? rizky51

Vem var det som bannade dig? kladdkaka

Bild på banmeddelande: dw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tänkte inte på vad jag gjorde och jag är ny till stan men försökte hjälpa min vän som blev sönder slagen av någon grabb och då använde jag mig av en bil för att hindra den personen från att fortsätta slå min kompis. Detta ledde till en 3 dagars avstängning som vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en grabb som slog min kompis och slutade inte, vilket gjorde att jag körde på honom för att försöka hjälpa min kompis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban och jag förstår att jag gjorde fel och jag kommer inte göra om det och jag hoppas värkligen att ni kan ge mig en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit avstäng under en kortare period men jag kommer tyvärr inte ihåg vad anledning till den avtsägningen va.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hittat på något annat sätt att hjälpa min kompis istället för att andvända bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska köra på någon för att hjälpa min kompis om han blir sönder slagen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka