Accepterad neoboi07 | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neoo_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo, neoo4090

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Omar Khalil, är 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, impulsiv och lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Omar växte upp i de utsatta områdena av staden där kriminalitet var en del av vardagen. Hans familj kämpade ekonomiskt, och med en frånvarande fadersfigur började han tidigt att umgås med äldre grabbar från området. Redan vid 13 års ålder var han springpojke åt de lokala kriminella, vilket snabbt ledde till att han involverade sig i grövre brott. Vid 16 års ålder åkte Omar in för första gången efter att på blivit påkommen med narkotika på sig. Han släpptes dock med en varning och ett kortare ungdomsstraff då polisen kände igen han och visste att han hade haft en tuff uppväxt och kämpade. Efter det blev Omar en del av ett lokalt nätverk där han hanterade droger, rån och bedrägerier. Han är känd för sin lojalitet men också sitt hetsiga temperament. Omar är smart men samtidigt väldigt impulsiv. Han är lojal mot de han litar mest på men tvekar inte att ta till våld om någon korsar honom. Han har även en charmig sida som han använder för att manipulera eller snacka sig ur problem. Omars framtidsplaner är att göra sig ett namn i stan, antingen genom att avancera i den kriminella världen eller hitta en annan väg ut även om han är van vid det livet han har.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en hög nivå på rollspel, jag har över 2000 timmar på FiveM så vet hur saker och ting fungerar. Jag kan även bidra med att hjälpa nya spelare att komma in i rollspelet genom att inkludera de i lärande scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska acceptera att ens karaktär kan misslyckas. Istället för att alltid försöka vinna scenariot ska man låta det gå emot ens karaktär på ett naturligt sätt, så att båda parterna vinner i scenariot och har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna, några gånger på andra serverar, och en gång på denna server. Jag kan berätta lite om när jag bröt mot reglerna här. Jag rollspelade som kriminell och blev kidnappad av ett annat gäng, de tog mig till deras gänghus där jag på impuls råkade kalla en tjej för något som kan anses som nedvärderande. Jag insåg själv att jag gjorde fel även om det var en stressfull situation. Det jag lärde mig av det är att inte låta impulsen ta över en och alltid hålla sig lugn.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Yes, RDM (random deathmatch) Det innebär att man dödar en annan utan en giltig anledning. Tex att man skjuter någon utan att ha haft en riktig konflikt eller anledning. En annan regel är FearRP, vilket jag vet är en av de mest vanliga regelbrotten. Det innebär att man måste agera ut i rädsla i situationer där det är rimligt, precis som en verklig person skulle göra. Man kan inte ignorera hot eller spela som om ens karaktär är odödlig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka