abdulla12
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? fiery_capybara_11094
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Lindqvist, 22 år.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, lojal och lite impulsiv.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas växte upp i en ganska tuff förort där han tidigt fick lära sig att klara sig själv. Han hamnade i fel kretsar under tonåren och har gjort en del dumheter, men han har i grunden ett bra hjärta och bryr sig extremt mycket om de som står honom nära. Han flyttar nu till staden för att försöka starta om på nytt. Framtidsplanerna är lite delade – han vill helst försöka hålla sig på banan och få ett jobb inom mekanik eller bilbranschen eftersom han älskar fordon, men om pengarna krisar eller han hamnar i fel sällskap igen finns risken att han dras tillbaka till det kriminella spåret. Det blir upp till RP:n att visa vilken väg han tar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mogen och engagerad RP-nivå där fokus ligger på att skapa långa, utvecklade scenarion som är roliga för alla inblandade. Jag är inte här för att "vinna" varje situation eller bara samla pengar, utan jag vill bygga relationer, skapa spännande möten och bjuda på bra skådespel.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte har ett "powergaming"-tänk där man själv absolut måste gå vinnande ur varje situation. Om man hamnar i ett scenario där till exempel polisen har tagit fast en, eller ett rivaliserande gäng har övertaget, så ska man spela med, göra det spännande för dem och acceptera förlusten. Det blir ofta mycket bättre och mer realistisk RP om man låter motparten vinna när det är logiskt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har faktiskt hållit mig på rätt sida av reglerna och försöker alltid läsa på noga innan jag går in på en server så jag vet exakt vad som gäller.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch): Att man använder sitt fordon som ett vapen för att köra över eller skada andra spelare utan ett giltigt bakomliggande scenario. RDM (Random Deathmatch): Att man dödar eller attackerar en annan spelare helt utan grund eller utan att ha ett giltigt bakomliggande RP-scenario. FearRP: Att man måste värna om sitt liv. Om man till exempel har ett vapen riktat mot sig måste man spela rädd och lyda order, precis som man hade gjort i verkligheten.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en schysst kille på 17 år som verkligen brinner för RP. Jag har spelat en del FiveM innan och vet hur viktigt det är med hög standard och respekt mot både staff och andra spelare. Hoppas vi ses på servern!
Vad är ditt discord namn? fiery_capybara_11094
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Lindqvist, 22 år.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, lojal och lite impulsiv.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas växte upp i en ganska tuff förort där han tidigt fick lära sig att klara sig själv. Han hamnade i fel kretsar under tonåren och har gjort en del dumheter, men han har i grunden ett bra hjärta och bryr sig extremt mycket om de som står honom nära. Han flyttar nu till staden för att försöka starta om på nytt. Framtidsplanerna är lite delade – han vill helst försöka hålla sig på banan och få ett jobb inom mekanik eller bilbranschen eftersom han älskar fordon, men om pengarna krisar eller han hamnar i fel sällskap igen finns risken att han dras tillbaka till det kriminella spåret. Det blir upp till RP:n att visa vilken väg han tar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mogen och engagerad RP-nivå där fokus ligger på att skapa långa, utvecklade scenarion som är roliga för alla inblandade. Jag är inte här för att "vinna" varje situation eller bara samla pengar, utan jag vill bygga relationer, skapa spännande möten och bjuda på bra skådespel.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte har ett "powergaming"-tänk där man själv absolut måste gå vinnande ur varje situation. Om man hamnar i ett scenario där till exempel polisen har tagit fast en, eller ett rivaliserande gäng har övertaget, så ska man spela med, göra det spännande för dem och acceptera förlusten. Det blir ofta mycket bättre och mer realistisk RP om man låter motparten vinna när det är logiskt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har faktiskt hållit mig på rätt sida av reglerna och försöker alltid läsa på noga innan jag går in på en server så jag vet exakt vad som gäller.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch): Att man använder sitt fordon som ett vapen för att köra över eller skada andra spelare utan ett giltigt bakomliggande scenario. RDM (Random Deathmatch): Att man dödar eller attackerar en annan spelare helt utan grund eller utan att ha ett giltigt bakomliggande RP-scenario. FearRP: Att man måste värna om sitt liv. Om man till exempel har ett vapen riktat mot sig måste man spela rädd och lyda order, precis som man hade gjort i verkligheten.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en schysst kille på 17 år som verkligen brinner för RP. Jag har spelat en del FiveM innan och vet hur viktigt det är med hög standard och respekt mot både staff och andra spelare. Hoppas vi ses på servern!