Inaktuell Neo_() | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SkåNSkEn

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo prevolnik

Vad heter du på discord? NeO#8267

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar

14:30-23:00

Helg

09:00-01:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig till att bli en del av Staff teamet är att jag tycker det är jävligt kul ändå jag vill vara en del att förbättra servern och få bort dom som inte ska vara här så det blir en bättre RP nivå av alla. Jag tycker det är jävligt kul att snacka med folk och hjälpa dom med sina problem, även när jag senast var support eller trainee som det heter nu tyckte jag det var jävligt kul att sitta och snacka med folk gav dom mycket idéer på scenarion eller något vilket gjorde att man fick ett litet gött snack i support vilket gjorde mig glad att dom var tacksamma över sin hjälp dom fick. Tycker bara det känns som en allmänt kul sak man gör efter skolan då jag spelat på denna server i snart 7 månader

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja att jobba med att va staff att få kuna få bort alla lalliga personer och folk som inte kan rp:a så bra osv och Jag vill kunna ta ärenden i support då jag är extremt pratglad av mig och vill kunna lösa allt så snabbt och effektivt så möjligt och göra så att så många blir glada för att sedan kunna gå tillbaka till spelet och fortsätta. När nån som är lika uppsatt som mig om jag blir trainee eller nån högra kommer jag alltid lyssna på den men glöm inte bara för att man är högre uppsatt än nån ska man behandla den exakt lika. Jag kommer ta mina instruktioner och göra de på mitt bästa möjliga sett och jag ser detta trainee som en lärdom, för jag älskar att lära mig nya saker och testa nya saker och det är precis detta jag vill göra. Jag kommer för det mesta specca stora scenarion och lite mer vara på piren och kanske sköta jobb också och om jag ser en report kommer jag hjälpa den och ta detta på ett stort allvar. Jag kommer också kolla efter mycket rapporter i forumet och help ingame så jag kommer aldrig ignorera någon. Det kommer alltid vara nån som försöker förstöra för en under ens arbete men då ska man bara försöka snacka med den och lösa ens problem. Jag kommer se arbetet som trainee gör som roligt för att det är kul och lära sig nya saker särskilt inom unive. Jag tycker alla har gett mig så bra möjligheter så jag vill ge tillbaks lite igenom att hjälpa denna server genom att försöka bli support

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 6 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte direkt några erfaranheter men är sv och kan väldigt mycket om staff lite pgr av philips streams och att jag har koll på mycket kommandon

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, det skulle jag vilja säga. Dessa är viktiga kommandon för trainees för att hålla reda på servern bla.

/revive (id) - återupplivar en spelare, det skulle kunna ske vid en bugg död, att man dör av en bugg eller spawnas död.

/kick (id) - sparkar ur en spelare ur servern, mer för att de ska lära sig rp nivån samt reglerna så att det inte ska upprepas.

/svban (id) (anledning) - en 60 minuters bann, servervakter använder detta för att man dels ska lära sig rp nivån och reglerna.

/noclip - viktigt kommando att känna till , gör att man kan flyga runt då man kan titta och hålla koll på scenarier och rp nivån samt så att alla regler sköts.

/tpm - man teleporterar till platsen som man markerat på mappen/kartan.

/sqlban (id) (antal dagar) (anledning) - en ban som man kan anpassa mer t.ex en VDM som kan ligga på en 5 dagars bann (minst).

/squlban (hex id) - unbannar, tar bort avstängning.

/m (id) - skriver pm in game för tips eller varningar som kan leda till ban. Eller självklart något annat. Vad man kan tänka på osv.

/goto (id) - man transporteras till id:et man skrev för att t.ex skulle ske någon brytande regel situation.

/freeze (id) - fryser spelaren så att den stannar om man t.ex skulle vilja ge spelaren skin för att den inte bytt kläder ännu.

/setjob (id) (jobb) - ger spelaren ett jobb som man skrivit in.

/givemoney (id) (antal pengar) - ger spelaren pengar i kontant form.

/bring (id) - teleportar spelaren till sig själv.

/who (id) - kollar om spelaren är icke medlem eller medlem, ett bra kommando som kan användas i situationer där det sker krim utan krim t.ex.

/announce - skriva i en offentlig chatt som hela servern kan se, vid viktigt tillfälle.

/ooc - skriver i OOC chatten.

/unfreeze (id) - gör så att spelaren kan röra sig i igen

/clearall (id) - tar bort alla föremål som spelaren har i sitt inventory.

/clearinventory - (id) man väljer specifika föremål som man vill ta bort från spelarens inventory.

/giveitem (id) - ger spelaren ett specifikt föremål.

/spec (id) - spectetar spelaren.

/skin (id) - ge spelaren skin, skin betyder att det finns fler kläd alternativ.

/sqlsearch (steam namn) - man får reda på Hex id.

/dv (radius) - man tar bort ett fordon, radius är område.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka