Nekad Neo2k66 | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Neo2k66

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125452587/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo2k66#2202

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han är en hårt uppväxt kille har haft mycke problem i livet och har inte haft några närvarande föräldrar han saknar kärlek och fårstålse för vad livet är han är en kriminelle person som har sålt och jobbat på gatorna för att överleva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat ett litet tag nu och tycker att server har realistisk rp och att folk går nt ooc, jag hade velat bygga upp en karaktär på denna servern och hjälpa till med att de fortsätter att vara så tycker det är synd att det inte finns många såna här serverar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är unive har ett utsprit med roleplay du kan jobba på mekonommen du kan va polis, kriminelle. Asså unive känns som en väldigt verklighets baserad server och det finns många job som finns verkligheten därför känns det som scenariorna är oändliga.

Hur hittade du Unive? Genom en Youtuber cosmo det verkade som han har en bra erfarnhet på servern därför kände jag att jag ville gå med i denna servern också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många roliga rp scenarion och få folk att vilja hänga med på servern och tycka att saker känns kul att göra inte jobbigt .

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela ofta på servern och komma en lån väg bli en igenkänd karaktär för folk och göra genuina rolspels scenarior där så många som möjligt kan känna sig med i den.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har varit de men har inte spelat FiveM på ett tag och en av cosmos videor fick mig till att vilja rolspel på en server igen och det var länge sen jag kände att jag fakstiskt har haft kul på en server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag det är självklart ni gör det när ni har tid för det och det är mång mer än mig som ansöker därför föstår jag om det tar långtid.

Tillbaka