Accepterad Avocado26 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avocado26

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? avocado12_3

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Svensson han är 41 år gammal detta året.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är hård och tar inte lätt på saker. Han vill ha ordning och reda på sin omgivning. Han gillar alltså inte stök. Han är en mycket klok person med mycket kunskaper inom polisyrket.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas har haft en enkel uppväxt med 2 syskon. Han har alltid haft det väldigt bra och varit duktig. Han har varit en av de bästa i klassen. Han har varit polis i 13 år nu och planerar att fortsätta som detta i unive. Om han nu motförmodan skulle bli nekad så kommer Jonas försöka sig på att bli securitas då det känns liknande polisyrket. Han vill ha en stabil och stadig framtid i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket rolig rp. Jag har som mål med min rp att alla ska ha kul och inte bara en part. Detta för att det blir mycket roligare att spela när alla har kul och inte bara en part. Jag vill göra långdragna scenarion som är kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna alla scenarion för isåfall blir det väldigt tråkigt för motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja inne på unive för 4 år sedan gjorde jag terrordåd men detta har jag lärt mig av och insåg att det inte var moget att göra något sådant.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm - Vehicle deathmatch vilket innebär att man inte får använda sin bil för att köra på någon. Sunt förnuft - viktigaste regeln enligt mig vilket innebär att man inte skall göra saker som man inte hade gjort i verklighet för så bra rp som möjlighet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så ni får gärna ta hansyn till detta

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka