Inaktuell zloty_69 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zloty_69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Mogensen

Vad är ditt discord namn? zloty_69

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Victor magnesium

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart,omtänksam och passiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Victor magnesium har haft en tuff barndom då han växte upp i Stockholm men när han var ungefär 11 så flyttade hans familj till Unive city och Victor har alltid haft det svårt så han har tagit tuffa framsteg med betygen och hur han ska utveckla hans framtid. Victors dröm är att bli en sjukvårdare då hans bästa barndoms vän också är det. Victor har alltid haft ett stort intresse inom sjukvården och han älskar att hjälpa folk, därför är hans dröm att utvecklas inom det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett roligt scenario där jag är bra på RP och jag kan göra så att serverns community blir fenomenal då jag bidrar till omtänksamhet och gör allt för ett bättre scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man till exempel har en kollega på ett job som sjukvården eller polisen så kan man visa respekt och hänsyn, jag tänker att man kan spela med sin partner på ett bra sätt utan några problem till exempel (radiodisciplin) man kan också RPA bra med hänsyn och hantera stressen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har en gong brutit mot reglerna och det var VDM men det var inte med meningen och jag lärde mig av det att jag ska i fortsättningen vara mer försiktig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, man får inte köra över folk med bilen, sen var det en till minns inte vad den hette men man får inte använda sig av hemlig information och prata i Discord för att veta grejer i förhand.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill säga att Unive e den bästa servern och jag Kmr starkt brinna för att utveckla allt scenario.

Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka