Accepterad Nemoo | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemoo

Icke Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210520272/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Nemoo#7523

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Bullten Ali, han är mycket agro dampig person som försöker leva sitt vardagliga liv. Han mamma och pappa har tyvärrr omkommit då han började sitt kriminella liv, Han kommer till Unive city för att börja ett nytt liv. Han är 23 år gammal och är 188 lång, han kommer till Unive city för att försöka skaffa en familj, och ftf ha en kriminell hobby/aktivitet vid sidan om, som aldrig kommer lämna honom. Han hoppas på en bra framtid för allt som hänt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag rpar varje dag, och har en bra social rp, jag har mycket planer vad jag vill göra i mitt rp, och kommer ta det steget. Jag tar det myckety seriöst och spelar för att det ska vara kul för bårda partnerna då det blir roligast. Kommer försöka bli kriminell och gå den sociala vägen där, eller så kommer jag bli polis och gå den sociala vägen där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket rp jage online varje dag, Jag kommer bidra med social rp på servern och längtar efetr att börja mitt första sociala scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast spela för att vinna ett scenario man ska spela så alla ska tycka det e kul, annars blir det PWG och bryter mot reglerna.

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka