Nekad Ebbe12347 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe12347

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbe.l

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John Andersson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, social, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har inte så stor bakgrund eftersom att han är relativt ung. Han har gått klart skolan och hittills bara jobbat på lite olika små jobb. Men han är nu reda för ett stort och riktigt jobb. Min karaktär är sugen på att börja jobba på mekonomen eftersom att han är väldigt intresserad av bilar. Han vill jobba där dels för sitt bil intresse men också för att kunna hjälpa människor. John hoppas därför på att kunna göra en karriär inom mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och en bra social rp. Jag kommer kunna vara delaktig i scenarion och spela för att göra scenarion allt roligare och mer sociala. Detta kommer öka rp nivån och öka realismen inom rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du alltid ska spela för att båda parterna ska ha kul och att både parterna ska ha en chans att vinna ett scenario. Till exempel om du är polis så blir det tråkigt ifall polisen vinner alla scenarion hela tiden. Så du måste låta de kriminella vinna också. Detta gör rpn mycket roligare och det kommer bidra till en bättre rp nivå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait=att du försöker få polisen uppmärksamhet. NLR=att du kommer ihåg saker efter du fött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i t id.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka