Nekad Nas. | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nas.

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437891759/

Ditt Hex-ID: 11000015812c8af

Vad är din discord tagg? nas6969

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Kevin valde att banna mig då de var några personer som hoppade support på några som jag hängde med och dom råkade göra lite grövre fel igenligt mig medans jag gjorde nått som inte är så alvaligt igenligt mig då. Men Kevin gjorde bara sitt jobb som staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra åkte och skulle ta över ett område som nån ägde minns inte vilka som ägde sen drar vi där ifrån och sen kommer vi tillbaks till att vårt område blev taget av shottaz då tar vi tillbaks områded och planerar på att åka i väg då vi stöter på en bil som jag känner igen då de är shottaz bil jag frågar då varför dom tar över våra områden? dom svara håll käften och hoppar ut och börjar rika shafören som satt i vår bil körde då han som hoppa ur bilen var långsam med att hoppa ur bilen osv sen åker vi runt lite och vad jag har för mig är att nån av dom börjar ta över området igen så de blir gult sen så blir vår shaför skjuten och rpar på sinna skador så stannar bilen sen från vad jag såg var de att en av dom som satt i min bil hoppade ut och bara blev skjuten jag såg inget av att han börjar skjuta men dom skjöt ialifal honom sen hoppar jag ut ur bilen för dom kommer upp mot oss och börjar rikta vapen sen så säger jag i min panik varför dom skjöt honom dom svara inte och bara tog mig runt halsen medans jag gick runt och de tyckte jag är ganska dåligt på rp sidan så jag tycker de är ovärkligt att han kan ta upp mig när jag inte står still eller nått då skriver jag de dumma i ooc Vad gör ni? för jag tycker de är tråkigt när dom andvänder /th som liksom ett hjälpe medel för att dom är rädda för att jag ska göra nått även fast jag inte skulle göra nått efter som att jag vill ju få ut de roliga ur scenariot sen så ställer sig han som blev skjuten i benet upp och börjar skutta på ena killen medans föraren i bilen kliver ut o skjuter han som håller om mig i huvudet. Jag kunde liksom inte kontrolera av vad dom gjorde där då de inte är någon bra rp heller men tycker inte riktigt att de jag har gjort är riktigt fel?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag skriver ju i ooc för jag är trött på att alla scenarion sluta på så tråkiga sätt och att dom ändast vill lyckas ta en runt halsen för att kräva dom på pengar eller vapen efter som att man inte kan röra sig, Jag vill ju liksom spela ut scenariona ha en bra social rp och få de kul från båda parterna som de inte blir i dom har scenariona därför skrev jag i ooc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns tyvär inte minna gammla bans då jag har snart kört på unive i över 3,5år. Och den senaste var ett tag sen och jag minns inte den tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså bara att kanske inte skrivit i ooc annars tycker jag inte att jag har gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva i ooc mitt i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka