Användarnamn: Naoz
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1Naoz/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Claweland Andersson
Vad är ditt discord namn? Naoz#0589
Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2004
Berätta om din karaktär. Det är en kille som är 27 år gammal som brinner för polis yrket med inriktningen utredning. Han har jobbat i andra distrikt med samma jobb hans fördelar är att han är smart och kommer ihåg väldigt bra har även ett bra bemötande. Nackdelarna är att han kan jobba för mycket och då bli han utmattade och det resulterar i att han inte har så bra minne då och det är viktigt att man är klar i hjärnan när det handlar om utredningar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kan tillbringa bra och rolig rp särskilt förhörs rp om jag lyckas bli polis
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill har en bra rp server och jag brinner för rp
Hur många timmar har du på FiveM? 300
Hur hittade du Multistaden? Jag så på fivems hemsida
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1Naoz/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Claweland Andersson
Vad är ditt discord namn? Naoz#0589
Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2004
Berätta om din karaktär. Det är en kille som är 27 år gammal som brinner för polis yrket med inriktningen utredning. Han har jobbat i andra distrikt med samma jobb hans fördelar är att han är smart och kommer ihåg väldigt bra har även ett bra bemötande. Nackdelarna är att han kan jobba för mycket och då bli han utmattade och det resulterar i att han inte har så bra minne då och det är viktigt att man är klar i hjärnan när det handlar om utredningar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kan tillbringa bra och rolig rp särskilt förhörs rp om jag lyckas bli polis
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill har en bra rp server och jag brinner för rp
Hur många timmar har du på FiveM? 300
Hur hittade du Multistaden? Jag så på fivems hemsida
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej