Nekad Lykkesven | Medlem ansökning (Scorzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lykkesven

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? lukas1223455

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Börje Blåballe 1971

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hård rolig skämtsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från en gammal distrikt där Börje varit polis i många år och Börje önskar att bli polis på unive Börje är en hård polis som gillar att följa regler och vill få bort det kriminella från staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och social polis rp som kommer älska sitt jobb och sina kollegor

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker man ska spela med båda parternas rp, jag tycker man ska ha ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej isåfall inget jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming är att man tar information utanför spelet och använder ig, sunt förnuft är att man ska tänka logiskt, power gaming är tex om du kör en bil och krockar in i någon/ något så ska du rpa på skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer vara rätt aktiv

Nekad. Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner och du kan skriva mer på Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i scenari?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka