Accepterad Naounee | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? Naounee#5785

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 år ish.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet igenom att utveckla 3 punkter, kundservice, kvalitet och aktivitet. Jag kommer att utveckla punkterna på de sätten att först av allt sätta grunden i själva rpn, och det är att skaffa vettiga, mogna anställda som är inne ofta, redan där är det väldigt bra, man skall kunna få sin bil pimpad nästan alltid, dygnet runt. Kundservice är även väldigt viktigt att ha, eftersom att hela yrket i sig handlar om kunder och att serva kunder samt ge dom en trevlig upplevelse på företag, ifall inte detta funkar tappar även företaget kunder, det utvecklar man igenom att hålla utbildningar för mina anställda, alltså utbildningar i hur man beter sig, hur man agerar och är mot sina kunder och personal. Sista steget är aktivtet, och det är en av de viktigaste punterna, man utvecklar det genom att skaffa vettiga anställda i grund och botten, därefter se till så att alla jobbar och beter sig, när allt det är upp styrt så kan man börja jobba med det mera finliret.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på diverse olika jobb, varav ett är räddningstjänsten men har även jobbat där ett bra tag. Samt så har jag varit chef över advokatbyrån i 2 månader, jobbar på meko, falck, vianor och så vidare.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, flera timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka