Ej Antagen Ace_2Ice | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ace_2Ice

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Gripen-Taxi

Vad heter du i verkligheten? Elias

Vad är ditt användarnamn på discord? Ace_2ice

Ange ditt födelsedatum: 4 September 2006

När fick du medlemskap på Unive? 2025-02-09. Men jag har vart medlem innan!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat inom Gripen taxi för ungefär 2-3 år sen. Då jag börja som en anställd och tills senare blev chef. Så jag har lite koll inom den branschen. Jag som person själv kan ta rätt beslut och fatta bra beslut för vad som är bäst för företaget så att säga. Jag är en bestämd roll ig så jag kan garantera att det teamet jag kommer jobba med, kommer att gå felfritt. Jag vet under lång tid hur man bemöter personal och samt kunder bra, även om situationen är stressig. Jag tycker själv att i en verksamhet ska personal behandlas bra, lika så kunderna. Dem erfarenheterna jag har, kommer man långt på. Ta det bara lugnt, vara en bestämd chef, göra vad som är bäst för företaget och att man ska kunna ta kredit, både bra och dåligt. Får man en rullande arbetsmiljö (en bra arbetsmiljö) så kommer allt gå fläckfritt, den kan jag lösa i. Jag kan skapa den arbetsmiljön för att få mina anställda så som kunder att trivas på Gripen-taxi. Jag vet hur man är som chef, jag kan organisera på det sättet så att yrket flyter på, även att planera på sätt att allt går i sin väg. Med min hjälp så kommer jag göra så att gripen taxi blir mer effektiv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att ha anställda som lägger ner tid och gör så att företaget växer, lära dem att så man vill bli behandlad ska man behandla andra. Jag ska ha fart på företaget och göra det så självklart för kunder att välja Gripen_taxi, vi ska visa att vi finns där folket i alla lägen, vi ska lita på våra kunder och få deras tillit. Vi i Gripen_taxi ska finnas i rullning, att mina anställda tar yrket på riktigt och inte fjantar omkring. Jag vet själv om när folk tramsa omkring på företagte, men det ska inte jag låta hända mig om jag blir chef. Jag vill lära känna mina arbetskamrater jag jobbar med, att så som jag litar på dem kan de lita på mig, vi ska tillsammans bilda en familj på Gripen-Taxi. Jag ska motivera mina kunder och personal så att det visar sitt intresse på det sätt jag visar intresse, att kunderna väljer oss utan tvekan och att mina anställda ska ha rätt fokus, rätt beredskap, leverera och serva på bästa sätt. Om man får allt att fungera kan man få Gripen-Taxi att bli stort på nytt, ett nytt sätt att få företaget att glänsa på nytt. Hade även vart kul att kunna få möjligheten att få samarbeten med andra företag, det kan hjälpa företaget med mer framgång. Om jag ska dra en sammanfattning, mitt mål är att företaget ska glänsa och visa våra kära kunder att vi finns där för dem. Att utveckla företaget, genom bilar, personal och att vi blir fler som gäller Gripen-Taxi. Vi på företaget ska behandla allt som alla som en ända stor familj, det är det som är meningen med ett företag, visa respekt och bemöta alla trevligt. Har du ett glatt humör, positiv inställning och en touch av humor ? Vad ska jag säga, på det kommer du väldigt långt på.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, det kommer jag. Kan vara så att jag är lite upptagen på helger (har ett jobb, därför) Men annars kommer jag ha den tiden. Jag nås discord, kommer att kunna svara där som mest.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: du följer inte kriterierna för att få bli chef (inte varit medlem i 30 dagar)

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka