Ej Antagen jonte Johansson | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halvarss

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt användarnamn på discord? Halvarss eller fyfanvilkenvolvo

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick medlemsskapet för ungefär 3 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på Autoexperten och vet hur man hjälper att driva ett företag och vet hur man hanterar många saker samtidigt och hur man bemöter person eller kunder. Just nu jobbar jag på Securitas. De är ett stressigt jobb där man måste fatta många beslut och ha en stor andel inom yrke som ledning. Man måste angör ett beslut som kan vara avgörande situationer inom yrke. Jag vet hur man hjälper anställda och ta ett eget beslut som de frågar vad dem kan göra under arbetstid och i situationer. Jag hur man tar intervjuer och hur man framför en utförlig intervju.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att få verksamheten att drivas så mycket framåt och utföra yrke ansvar till en professionell nivå. Personligen kommer jag göra Securitas en bra arbetsplats för anställda på Securitas. Jag kommer sätta ner foten när saker uppstår som korruption och andra saker som sker under arbetstid. Jag kommer göra en framgång för verksamheten och ta vettiga beslut inom Securitas och se till att alla anställda jobbar en viss angedd tid och att hålla koll på anställda. Mina plan att vara chef över Securitas är att göra verksamheten framgångsrik, få en bra aktivitet bland anställda inom verksamheten och se till att alla prioriteringar sker inom yrke på utförligaste sätt. Mitt mål är att bli en bra chef för verksamheten. Jag kommer lägga mycket tid på arbete och göra förändringar, kommer även ta åtgärder när jag behöver. Jag kommer alltid ta saker med ledningen vid nya beslut som dem flesta rösta ja till.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer som chef finnas öppen för frågor, klagomål och förslag m.m. Ingame kommer jag finns 3-8 timmer ungefär varje dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka